The Pampering Post #2: Simple At-Home Mani



Επιτέλους Κυριακή... Ήρθε η ώρα που αφήνουμε τα πάντα στην άκρη και ασχολούμαστε αποκλειστικά με τον εαυτό μας!! Σήμερα θα σας δείξω πως κάνω το μανικιούρ μου...
Από τότε που έμαθα να φτιάχνω μόνη μου τα νύχια μου πηγαίνω σε επαγγελματία μια φορά το εξάμηνο είτε για να αλλάξω σχήμα είτε για να κάνω ακρυλικό που μου αρέσει πάρα πολύ... Δε θέλει κόπο θέλει τρόπο όπως λέει το λαϊκό ρητό και είναι όντως αλήθεια... Δεν χρειάζεσαι ούτε γνώσεις ονυχοπλαστικής ούτε ακριβά επαγγελματικά σύνεργα... Πρέπει να οπλιστείς με υπομονή, επιμονή και προσοχή... Δε θα σου πετύχει την πρώτη ή τη δεύτερη ή τη δέκατη!! Όσο περισσότερο ασχολείσαι τόσο πιο γρήγορα θα τα καταφέρεις... Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!! 


Δεν είμαι φαν του να μουλιάζω τα νύχια μου γιατί απορροφούν πολύ νερό και σπάνε ευκολότερα... Ξεκινάω απλώνοντας ένα προϊόν ειδικό για να μαλακώσει τα πετσάκια μου... Αγαπημένο είναι το Fast Cuticle Remover της Essence... Οικονομικό και γρήγορο!! Μετά από μισό λεπτό εφαρμόζω τη απολεπιστικό για τα πετσάκια Cuticle Remover Gel της Golden Rose και τρίβω απαλά με κυκλικές κινήσεις για να απομακρυνθούν τυχόν νεκρά κύτταρα... Τα λιμάρω αν χρειάζεται και με ένα buffer λειαίνω την επιφάνεια τους... Μην το παρακάνεις όμως γιατί θα τραυματίσεις τα νύχια σου!! 


Αφού σπρώξω προσεκτικά(!!!) και με μικρές κινήσεις τα πετσάκια μου με το κατάλληλο εργαλείο εφαρμόζω μια στρώση ενισχυτικού νυχιών... Το Diamond Strengthener της Golden Rose είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει... Τις ημέρες που δεν έχω τα νύχια μου βαμμένα χρησιμοποιώ το Nail Therary Serum της εταιρείας Perfect Nails, η οποία διατηρεί την υγρασία και την ελαστικότητα τους... Την εφαρμόζεις όσες φορές θέλεις και κάνεις απαλό μασάζ στην επιφάνεια των νυχιών... 


Το σημερινό μας σχέδιο είναι εξαιρετικά εύκολο και δεν χρειάζεται κανένα εργαλείο... Συγκεντρώνεις απλά τρεις αποχρώσεις που κάνουν αντίθεση και λίγο σελοτέιπ :) Οι επιλογές μου είναι το Truth or Flare από Essie, το Νο.115 από τα Supreme βερνίκια της Seventeen και το Midnight Taupe της Maybelline... Αρχικά μπορεί να σας φαίνονται αταίριαστα, ωστόσο, όταν ολοκληρωθεί το μανικιούρ θα εκπλαγείτε!! Ξεκινάς εφαρμόζοντας δύο στρώσεις από το γαλάζιο βερνίκι και περιμένεις να στεγνώσει καλά...


Για να επισπεύσεις τη διαδικασία μπορείς να χρησιμοποιήσεις σταγόνες για γρήγορο στέγνωμα όπως αυτές της Essence... Έπειτα, με το 115 πέρνα μία στρώση λοξά στο νύχι όπως βλέπεις παρακάτω...


Το αφήνεις να στεγνώσει και μετά αν χρειάζεται περνάς άλλη μία λεπτή στρώση... Τέλος, με το Midnight Taupe δημιουργείς και πάλι μία λοξή γραμμή απέναντι από το προηγούμενο χρώμα...


Αν κατά λάθος βάψεις τα δάχτυλα ή τα πετσάκια σου βρέξε ένα μικρό πινελάκι με λίγο ασετόν και καθάρισε την περιοχή για πιο επαγγελματικό αποτέλεσμα ;)


Συνήθως όταν αποφασίζω να φτιάξω κάποιο σχέδιο το κάνω μόνο στο μέσο και στον παράμεσο και τα υπόλοιπα νύχια τα βάφω με συμπληρωματικές αποχρώσεις... Έτσι και σε αυτό το μανικιούρ κράτησε το nail art στα δύο μεσαία δάχτυλα... Έκανα βούλες στο μικρό και άφησα το δείκτη απλά βαμμένο με ένα μόνο χρώμα... Αφότου στεγνώσουν καλά τα νύχια σου εφάρμοσε ένα top coat για λάμψη και αντοχή... Το Quick Dry της Golden Rose είναι το μοναδικό που χρησιμοποιώ πλέον... Κάνει τη δουλειά του Good to Go (της Essie) με μόλις 2€!!


Έτοιμο!! Πραγματικά πανεύκολο έτσι;;; Είναι από τα μανικιούρ που ενώ είναι απλά δείχνουν ότι έχουν κόπο ;) Τελευταίο βήμα είναι να εφαρμόσεις ένα λαδάκι στα πετσάκια σου και να κάνεις ελαφρύ μασάζ για να επαναφέρεις την ενυδάτωση που αφαίρεσε το ασετόν...

Πώς σας φάνηκε;;; Περιμένω τα σχόλια σας και τους συνδυασμούς που θα χρησιμοποιούσατε ^.^ Να παίρνω ιδέες... Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...