The Pampering Post #3: In My Make-Up Bag

Σχεδόν κάθε Κυριακή παίρνω τη μεγάλη απόφαση να ξεκαθαρίσω την τσάντα της εβδομάδας... Δεν έχω συγκεκριμένη καθώς τις αλλάζω συχνά επειδή βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια!! Καθώς, λοιπόν, καθάριζα την τσαντούλα μου διαπίστωσα πως ποτέ δεν έχω κάνει post σχετικά με το ποια προϊόντα έχω πάντα μαζί μου... 

Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τέτοιους είδους άρθρα γιατί κάνουν τις επιλογές μου ευκολότερες... Αν εμπιστεύεσαι κάτι τόσο πολύ ώστε να βρίσκεται πάντα στην τσάντα ή τη βαλίτσα σου τότε σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσω!! Σήμερα, λοιπόν, μοιράζομαι μαζί σας το περιεχόμενο του δικού μου make-up bag... 


Σε ένα ταξίδι στο Βέλγιο είχα αγοράσει το συγκεκριμένο νεσεσέρ του Calvin Klein και ομολογουμένως το έχω ευχαριστηθεί πολύ... Είναι δερμάτινο σε μαύρο χρώμα με λουστρίνι στο κάτω μέρος και φούξια φόδρα στο εσωτερικό... Πολύ κομψό και χωράει αρκετά καλλυντικά!! Το πρώτο προϊόν που βγαίνει είναι η BB που λατρεύω αυτό τον καιρό, την Dream Fresh της Maybelline... Δε θα με δεις πολλές φορές να φοράω foundation και αυτό γιατί δεν θέλω να επιβαρύνω περαιτέρω την επιδερμίδα μου... Επόμενο, είναι το μοναδικό concealer που χρησιμοποιώ εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, αυτό της L.A.Girl... Μακάρι να μπορούσαμε να το βρούμε στην Ελλάδα γιατί πραγματικά είναι καταπληκτικό προϊόν!! Μέσα στο νεσεσέρ μου θα βρεις και το ασημένιο highlighter της Lovely, το οποίο από τη στιγμή που το πήρα το χρησιμοποιώ ασταμάτητα... 


Όσον αφορά την πούδρα έχω δύο εναλλακτικές πάντα μαζί μου... Τη ματ πούδρα των H&M καθώς και το compact foundation της εταιρείας... Αγαπημένο μου ρουζ αυτήν την εποχή το Sandy Pink της Note Cosmetics (review) και αγαπημένο bronzer της Essence από τη συλλογή Beach Cruisers... 


Έπειτα, οι επιλογές μου για κραγιόν και gloss αλλάζουν συνεχώς, ωστόσο, αυτήν την εβδομάδα φόρεσα πολύ το Angel της MAC και το Νο.4 των ματ κραγιόν της Seventeen... Είναι και τα δύο ουδέτερα και μπορώ να τα συνδυάζω όπως θέλω με τα κατάλληλα μολύβια... Θέλω κάτι πιο ροζ;; Χρησιμοποιώ το Cute Pink της Essence... Θέλω κάτι πιο σκούρο;;; Το Satin Mauve της θα κάνει τη δουλειά τέλεια (αν και θεωρώ ότι η καινούργια φόρμουλα δεν είναι όσο κρεμώδης όσο η παλιά :/ )... Τέλος, δεν μπορεί να λείπει το αγαπημένο μου gloss που δεν είναι άλλο από το Νο.104 της Beauty Line... Δίνει λάμψη και κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο σαρκώδη!! 

Αυτά ήταν τα προϊόντα που θα βρεις μέσα στο νεσεσέρ μου... Συνήθως έχω περισσότερα γιατί ξεχνάω να τα βγάλω ή να τα "ξεσκαρτάρω"... Πολλές φορές θα βρεις καινούργια καλλυντικά τα οποία έχω μαζί μου για να τεστάρω... 

Τι βρίσκει κανείς στο δικό σου make-up bag??? Περιμένω τις προτάσεις σας!! 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...