Beauty and Fashion Haul (February 2016)


Γεια σας κορίτσια μου όμορφα!!! Έχουμε να τα πούμε αρκετές μέρες ε;; Ουφ δίσεκτο φέτος το έτος και μας πάει καρούλι που λένε και στο χωριό μου... Τέεεεεεελος πάντων that's life!!! Όντας σχεδόν 10 μέρες εκτός Αθηνών λόγω προσωπικών υποθέσεων μου έλειψε το κέντρο, ο κόσμος, ο ήλιος και τα ψώνια και είπα να σας δείξω τι καλούδια αγόρασα τις μέρες που μας πέρασαν... 


Ξεκινάμε με προϊόντα περιποίησης... Από τη Lovie αγόρασα αυτό το σετ αρώματος και λοσιόν σώματος... Έχει ένα καραμελένιο μεθυστικό άρωμα συνδυασμένο με πικραμύγδαλο που απλά με τρελαίνει!! Έχει πολύ καλή διάρκεια επάνω στο δέρμα και η λοσιόν είναι πολύ ενυδατική... 


Από τη Golden Rose πήρα επιτέλους δύο από τα καινούργια κρεμώδη ρουζ, ένα από τα highlighter sticks καθώς και το primer για φωτεινό τελείωμα... Επίσης, πήρα το Νο.16 των velvet matte για το οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα και αν είσαι κορίτσι που του αρέσουν τα καφέ χείλη το χρειάζεσαι ;)... 


Πριν από κάποιες μέρες είχα πάρει μέρος σε ένα διαγωνισμό του Facebook (Xoutou's Creations) με χειροποίητα κοσμήματα και κέρδισα αυτό το καταπληκτικό βραχιολάκι - Μαρτάκι με μία μικρή επάργυρη καρδούλα... Είναι γλύκα!! 


Επίσης, από την αγαπημένη μου Note πήρα άλλο ένα ρουζ καθώς το Sandy Pink που ήδη έχω είναι από τα πιο χρησιμοποιημένα μου... 


Haul χωρίς προϊόντα νυχιών δε γίνεται για αυτό και πήρα δύο βερνίκια της Essence, το True Love και το 4 Ever Young, καθώς και δύο της Adamo (η οποία κατά τη γνώμη μου έχει ακριβώς την ίδια σύσταση με της Essie ;) ) τα νούμερα 131 (κοραλί) και 133 (ανοιχτό γκρι)... 


Τελευταία κομμάτια του haul είναι το παραπάνω ζευγάρι που πήρα από την Ευαγγελιστρίας σε απίστευτα χαμηλή τιμή... Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και από θέμα ποιότητας και από θέμα χρώματος... Είναι το απόλυτο παπούτσι για την Άνοιξη χωρίς να κουράζει το πόδι και ξεφεύγει από το κλασικό μποτάκι... Τέλος, αγόρασα και το μπλουζάκι που είδατε στις φώτο... Έχει δύο από τα αγαπημένα μου στοιχεία, μαρινιέρα και μεγάλες έξυπνες στάμπες!! 

Αυτά ήταν τα ψώνια μου... Εσύ τι αγορές έκανες πρόσφατα;;; Μην ξεχάσεις να μου αφήσεις σχόλιο για το ποιο προϊόν θα ήθελες να δεις σε review!!! 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...