Golden Rose Professional Palette Eyeshadow Review


Χαίρομαι τόσο πολύ όταν γράφω για προϊόντα της Golden Rose γιατί πραγματικά είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες και ξέρω πως κάθε φορά θα μείνω ενθουσιασμένη!! Για αυτό, λοιπόν, αποφάσισα να δοκιμάσω κάποιες από τις παλέτες σκιών της...
Οι συστάσεις νομίζω είναι περιττές καθώς η εταιρεία έχει εδραιωθεί στη χώρα μας και έχει αποδείξει την ποιότητα της ουκ ολίγες φορές με φανταστικά καλλυντικά και μία συλλογή η οποία μονίμως επεκτείνεται... 
Από προϊόντα καθαρισμού προσώπου έως φοβερά ματ κραγιόν και αμέτρητα βερνίκια νυχιών η Golden Rose τα έχει όλα και συμφέρει!! Ας γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τα καινούργια διαμάντια της συλλογής μου... 


Η συσκευασία δεν σε εντυπωσιάζει και δεν σε προετοιμάζει για αυτό που περιέχεται για να είμαι ειλικρινής... Ναι μεν βλέπεις τις αποχρώσεις, ωστόσο, θα ήθελα να υπάρχει καθρέφτης... Η πρώτη παλέτα στην απόχρωση Nude Pink είναι ένας συνδυασμός ψυχρών ασημί και θερμών rose gold σκιών... Περιέχει 5 σκιές και κοστίζει 6.90€... 


Απίστευτο έτσι;; Γενικά δεν είμαι σνομπ όπως έχω ξαναπεί όσον αφορά στο να δοκιμάζω οικονομικές ή όχι εταιρείες και προϊόντα... Σαφώς, πολλές φορές ισχύει το "ότι πληρώνεις παίρνεις", ωστόσο, όχι σε αυτήν την περίπτωση... Χωρίς βάση έχεις τέτοιο αποτέλεσμα... Φαντάσου με βρεγμένο πινέλο!! Ειδικά αυτό το θερμό καφέ και το ροζέ μου δίνουν ζωή... Η παλέτα περιέχει 4 shimmer και μία ματ σκιά!! 


Την επόμενη παλέτα την πήρα μόνο και μόνο για αυτή τη μπορντώ σκιά (#sorrynotsorry)... Παρόλα αυτά και οι πέντε είναι υπέροχες... Η Smokey Eyes είναι η απόλυτη παλέτα για βραδινό μακιγιάζ!! 


Η συγκεκριμένη με εξέπληξε ευχάριστα καθώς σε αντίθεση με την Nude Pink περιέχει 3 ματ και δύο shimmers!! Και όπως βλέπεις γράφουν καταπληκτικά με εξαίρεση ίσως το μαύρο που δεν είναι το πιο opaque που έχω δει... 


Συμπερασματικά, θεωρώ και τις δύο παλέτες εξαιρετική αγορά με τη Smokey Eyes να είναι απαραίτητη σε κάθε φαν της ομορφιάς αλλά και της Golden Rose!! 
Έχεις δοκιμάσει κάποια από τις παλέτες της εταιρείας;;; 

Περιμένω τις εντυπώσεις και τα σχόλια σας!! 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...