💞 Empties February 2016 💞



Ο Φλεβάρης έφυγε και μαζί του εκτός από το μουντό καιρό θα πάρει μαζί του και τις άδειες συσκευασίες του μήνα... 
Θα σας εκμυστηρευτώ κάτι... Είναι η πρώτη φορά που κάνω empties άρθρο!!! Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει να κρατάω τα σκουπίδια μου (ναι είμαι περίεργη οκ;;;) και συνήθως με το που τελειώσει ή λήξει κάποιο προϊόν απλά το πετάω... Οπότε το πιθανότερο είναι να πέταξα τουλάχιστον άλλα 5-6 πράγματα που ήθελα να σας δείξω!! 


Όπως και να έχει καλώς ήρθατε στο πρώτο Empties του 2016!!! Ξεκινάμε αμέσως με τα προϊόντα που χρησιμοποίησα για την περιποίηση και τον καθαρισμό του προσώπου μου... Τα Pom Pon είναι τα αγαπημένα μου μαντηλάκια ντεμακιγιάζ και αυτό γιατί αφαιρούν κάθε ίχνος ρύπων χωρίς να ερεθίζουν την επιδερμίδα μου... Προσωπικά χρησιμοποιώ αυτά για το ευαίσθητο δέρμα και είμαι πολύ ευχαριστημένη... Επίσης, χρησιμοποιώ τους δίσκους καθαρισμού της Septona για να εφαρμόσω το γαλάκτωμα καθαρισμού και τη λοσιόν μου... Είναι φτιαγμένα από 100% βαμβάκι και απομακρύνουν απαλά τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ... Επόμενο αγαπημένο ο αφρός της Erre Due, που έχεις δει και στην πρωινή μου ρουτίνα περιποίησης... Τον χρησιμοποιώ δύο φορές την ημέρα και με αυτόν καθαρίζω και τα πινέλα μου... Επόμενη άδεια συσκευασία είναι αυτή της μάσκας εντατικής απολέπισης με κόκκους σταφυλιού από την εταιρεία Κορρές... Τη χρησιμοποιώ μία φορά την εβδομάδα όταν θέλω να καθαρίσω σε βάθος το πρόσωπο μου και είναι πολύ αποτελεσματική... Για το ιαματικό νερό της La Roche Posay δε χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω από το ότι το χρειάζεσαι!! Είναι το δεύτερο μπουκάλι που τελειώνω και δεν το αποχωρίζομαι... Ακόμη, δοκίμασα ένα δειγματάκι της Moisture Recovery Cream από την Caudalie... Ενδιαφέρον προϊόν που προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και έχει υπέροχο αναζωογονητικό άρωμα...


Τελευταίο προϊόν που χρησιμοποίησα μέχρι τελικής πτώσεως ήταν η Resillience Lift Extreme της Estee Lauder... Κανονικά είναι για πιο ώριμα δέρματα, ωστόσο, η υφή της και η άμεση απορρόφηση με έκανε να την ερωτευτώ!! Περνάμε στα προϊόντα μαλλιών και σώματος... Τελείωσα ακόμα ένα scrub των Dust & Cream... Τι να πει κανείς... Μυρίζουν τέλεια, απολεπίζουν απαλά αλλά σε βάθος, διαρκούν και ανανεώνουν το δέρμα κάθε φορά!! Επίσης, τελείωσα και το γαλάκτωμα της Petit Marseillais με έλαιο σύκου και καριτέ... Ανακουφίζει το ξηρό δέρμα τόσο αποτελεσματικά και προλαμβάνει τη φαγούρα του χειμώνα με νιώθεις;;;
Η μάσκα του μήνα ήρθε από ένα Memebox και δυστυχώς δεν άφησε καλές εντυπώσεις... Άφησε τα μαλλιά μου σαν στάχυα και με καθόλου όγκο... Από την άλλη το λάδι της Wella με βοήθησε να τα τιθασεύσω και τους χάρισε απίστευτο άρωμα... Άλλο ένα δείγμα που τελείωσα είναι του αρώματος Candy της Prada... Είναι το αγαπημένο μου άρωμα και ενώ έχω τη full size συσκευασία συνεχίζω να γεμίζω τα μικρά μπουκαλάκια γιατί είναι ιδανικά για ταξίδι ;)


Συνεχίζουμε με νύχια!! Στο καλάθι των χρησιμοποιημένων μπήκαν το σκληρυντικό και δύο top coat της Golden Rose.... Οι θεραπείες της εταιρείας είναι οι μόνες που χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο... Ειδικά το Quick Dry είναι holy grail status προϊόν για γρήγορο στέγνωμα!! Για τα πετσάκια χρησιμοποιώ πάντα το Fast Cuticle Remover της Essence, το λαδάκι της O.P.I. και το βάλσαμο με αλόη από τα Jumbo... Ένα προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν το spray για γρήγορο στέγνωμα της Victoria... Δεν έκανε απολύτως τίποτα... Δεν στέγνωσε τίποτα.... Επίσης, τελείωσα και το αγαπημένο μου ασετόν του Tommy G... Αφαιρεί αμέσως οποιοδήποτε βερνίκι και περιποιείται τα νύχια...


Για το τέλος άφησα τα πιο ενδιαφέροντα!! Γνωρίζεις ότι τα καλλυντικά τελειώνουν πολύ δύσκολα, ωστόσο, κάποια χαλάνε πολύ εύκολα... Κάτι τέτοιο έγινε με το gloss της Beauty Line... Μυρίζει απαίσια οπότε πετιέται χωρίς δεύτερη σκέψη... Τελείωσα δύο cocnealer της L.A.Girl και της Garnier... Και τα δύο τα αγοράζω ανελλιπώς!!


Επίσης, τελείωσα ένα από τα butter gloss μου στην απόχρωση Tiramisu καθώς και δύο από τα υγρά κραγιόν της Beauty Line... Τελευταίο empty του Φλεβάρη ήταν η μάσκαρα Very Me της Oriflame... Μία πολύ καλή μάσκαρα για όγκο σε πολύ οικονομική τιμή!!

Αυτά ήταν τα πρώτα μου empties κορίτσια!!! Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω;;; Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε σχόλιο με τα προϊόντα που χρησιμοποιήσατε περισσότερο το Φλεβάρη!!

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...