Golden Rose - Creamy Blush Stick (#103, #106) Review


Όσες με ακολουθείτε στο Instagram τα είδατε πρώτες πριν από αρκετό καιρό... Αν είστε stalkers σαν και εμένα τότε σίγουρα θα τα είχε πάρει το μάτι σας... Λίγο πριν τελειώσει το 2015 η επίσημη σελίδα της Golden Rose ανακοίνωσε την κυκλοφορία πολλών νέων προϊόντων, μεταξύ των οποίων 6 ρουζ σε κρεμώδη μορφή... Τα νέα καλλυντικά έφτασαν επιτέλους στα χέρια μας και σήμερα θα σας παρουσιάσω τις αποχρώσεις που έχω στην κατοχή μου!! Είστε έτοιμες;;;


Ξεκινάμε με τα βασικά... Η σειρά απαρτίζεται από 6 αποχρώσεις σε μορφή στικ, με κρεμώδη σύσταση και διάφορα τελειώματα... Η συσκευασία είναι twist-up, σε μαύρο χρώμα με σχεδόν βινύλ όψη... Περιέχει 9,5gr προϊόντος, είναι δερματολογικά ελεγμένο και δεν περιέχονται paraben...


Οι αποχρώσεις που έχω στη συλλογή μου είναι οι 103 και 106... Η πρώτη είναι ένα ροδακινί ρουζ με θερμή ουδέτερη βάση και χρυσό shimmer... Η δεύτερη είναι ροδακινί με μπόλικο shimmer (και dupe του Orgasm της Nars ;) )...


Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για ένα προϊόν με μαλακή και κρεμώδη σύσταση, που αναμειγνύεται απαλά πάνω στο δέρμα και δίνει βελούδινο τελείωμα... Όντως η σύσταση είναι πολύ μαλακή και δεν αφήνει γραμμές όταν το εφαρμόζεις... Απλώνεται εύκολα είτε με τα δάχτυλα είτε με συνθετικό πινέλο και κυριολεκτικά "λιώνει" στην επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει... Αν και αναφέρεται πουθενά ότι είναι προϊόν cream to powder σε καμία περίπτωση δεν είναι πουδρένιο... Αντίθετα δίνει υγιή όψη στο πρόσωπο και έχει σατινέ τελείωμα!! Η ένταση "χτίζεται" όσο θέλεις εσύ κάτι που με βρίσκει πολύ σύμφωνη ειδικά για όσες δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ κρεμώδες ρουζ...


Αν και έχω μεικτό δέρμα δεν παρατήρησα λιπαρότητα και η διάρκεια του με εξέπληξε... Η απόχρωση άρχισε να "σβήνει" μετά το οχτάωρο κάτι που βέβαια θα διαφοροποιείται ανάλογα με τον τρόπο που μακιγιάρεται κάθε γυναίκα!! Εγώ το εφάρμοσα ταμποναριστά στα ζυγωματικά και ύστερα το σέταρα ελαφρώς με τη διάφανη πούδρα μου...


Έχω βάλει στο μάτι άλλες δύο αποχρώσεις της σειράς μιας που τα δοκίμασα και έμεινα ευχαριστημένη... Σε πολύ οικονομική τιμή (5,90€) πρέπει σίγουρα να τους δώσεις μια ευκαιρία... Πώς σας φάνηκαν;; Θα επενδύσετε σε κάποιο;;;;

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...