❤️ Αγαπημένα Μαΐου 2016 ❤️


Και εκεί που λες καλώς ήρθες Άνοιξη ο Μάης τελειώνει και οι ζέστες μας έπιασαν για τα καλά... Το έχω ξαναπεί, ο χρόνος είναι αμείλικτος!!! Αυτό το μήνα συνέβησαν πολλά και πραγματικά λυπάμαι που δεν τα είπαμε όσο θα ήθελα... Όπως και να έχει είμαστε εδώ για να δούμε τα αγαπημένα ενός ακόμη μήνα που μας άφησε... 


Ξεκινάμε με την περιποίηση του προσώπου μου που αυτό το μήνα και φυσικά όλο το καλοκαίρι θα με απασχολήσει πολύ... Σταθερός σύμμαχος η Hydreane της La Roche Posay στη light έκδοση της, η οποία όχι μόνο ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα αφήνει έναν απίστευτο καμβά και για το μακιγιάζ!! Αφήνει ένα πολύ φυσικό ματ αποτέλεσμα χωρίς να νιώθεις τράβηγμα... Τις δύσκολες μέρες που θέλω μεγαλύτερες δόσεις ενυδάτωσης χρησιμοποιώ τη Day Vitalizer της Janssen Cosmetics, την οποία έχεις δει σχεδόν σε όλα τα αγαπημένα μου... 


Τέλος Απρίλη έκανα μερικές αλλαγές στην καθημερινότητα μου, μία εκ των οποίων ήταν η δουλειά μου... Το νέο εργασιακό μου περιβάλλον περιλαμβάνει πολύ ήλιο, μεγάλη έκθεση στη ζέστη και την αφυδάτωση με αποτέλεσμα το αντηλιακό να γίνει πιο αναγκαίο από ποτέ... Για αυτό εμπιστεύτηκα το Sun Beauty της Lancaster, το οποίο προστάτευσε το δέρμα του προσώπου μου και άντεξε τον ιδρώτα και την υπερβολική υγρασία... Επειδή έχει πολύ γυαλιστερό τελείωμα από όσο θα ήθελα τη σετάρω με τη διάφανη πούδρα της MIYO σε ελεύθερη μορφή... Τη βρίσκεις σε όλα τα καταστήματα Dust and Cream σε πολύ οικονομική τιμή... 


Επειδή όπως είπαμε μπήκε καλοκαιράκι και πάμε για τα πρώτα μπανάκια το σώμα μας πρέπει να είναι απολεπισμένο και ενυδατωμένο τέλεια!! Δε θα μπορούσε, λοιπόν, να λείπει από αγαπημένα το scrub της Messinian Spa καθώς και το γαλάκτωμα της Le Petit Marseillais με έλαιο σύκου και χαμομήλι... Απίθανος συνδυασμός που θα κάνει το δέρμα σου να λάμπει από υγεία... 


Για εμένα καλοκαιρινές βόλτες χωρίς λάμψη δεν γίνεται!!! Αν θέλεις και εσύ το σώμα σου να γυρνάει κεφάλια από τη λάμψη και τη μυρωδιά τότε το βούτυρο σώματος Sunkissed της Bomb Cosmetics πρέπει να γίνει δικό σου... Περιέχει χρυσό glitter το οποίο δεν μεταφέρεται στα ρούχα και κάνει τα πόδια να φαίνονται παραμυθένια ;) 


Γενικώς, το μήνα που μας πέρασε το μακιγιάζ μου ήταν λιγοστό, ωστόσο, όποτε αποφάσιζα να βαφτώ χρησιμοποιούσα πάντα το Luminous Primer της Golden Rose το οποίο και ενυδατώνει και αφήνει διακριτική λάμψη στο πρόσωπο... Ως βάση πρωταγωνίστησαν η BB της Maybelline και το Invisible Color της Vollare... Και τα δύο κράτησαν όλη την ημέρα το τελείωμα τους χωρίς περιττές γυαλάδες!! Ομοίως και στα νύχια μου έπαιξαν πολύ οι ουδέτεροι τόνοι με το Νο.52 των Color Riche πάλι της Golden Rose να φορέθηκε περισσότερο από όλα... Να μη ξεχάσω να σου προτείνω ένα από τα νέα ρουζ της Essence στην απόχρωση All You Need is Pink, ένα λαμπερό ροζ-κοραλί που θα δώσει το τέλειο ροδαλό χρώμα υγείας στο πρόσωπο σου... 

Αν και λίγα αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα το Μάιο!! Εσύ τι ξεχώρισες λίγο παραπάνω το μήνα που μας πέρασε;;; 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner..... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...