The Glow Givers (Budget Edit)

"Όποιος και να είπε ότι ένα highlighter είναι αρκετό πρέπει να διαγραφεί από τη ζωή μας!!! Δεν αξίζουμε τέτοια απαισιοδοξία..." ακούω τη φωνούλα μέσα στο κεφάλι μου να λέει καθώς κρατάω ήδη 4 νέες πούδρες λάμψης και σκέφτομαι αν έχω ήδη κάτι παρόμοιο... Η εφαρμογή έστω και μικρής ποσότητας λάμψης στα σωστά σημεία απογειώνει το πρόσωπο με ή χωρίς μακιγιάζ... Έχοντας γράψει ήδη άρθρο για την τεχνική του strobbing δε θα σε κουράσω με περιττές πληροφορίες, αντ' αυτού, θα σου προτείνω τις δικές μου επιλογές για το χειμώνα!!!


- 3ina Highlighter #201 |11€| Review | Έχω εκφράσει και άλλες φορές ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι το must have της σεζόν και αυτό γιατί η χρυσή του απόχρωση ταιριάζει με όλα τα look...

- Essence Cosmetics - Strobing Highligter | 3.79€ | Swatch | Απαλή πούδρα σε ανοιχτή σαμπανιζέ απόχρωση με μικρό χρυσό glitter και διακριτικό αποτέλεσμα...


- Vollare Shimmer Powder | 3.90€ | Από τα πρώτα highlighter στη συλλογή μου... Μεγάλη ποσότητα και buildable ένταση λάμψης!!! Τη βρίσκεις στα Oggi αν δεν κάνω λάθος...

- Note Cosmetics Honey Warm Terracota | 5.50€ | Review | Επαγγελματική πούδρα τερακότα με μπρονζέ βάση που δίνει λαμπερό ηλιοκαμένο αποτέλεσμα...

- Sleek Makeup Cleopatra's Kiss Platte | 12.50€ | Swatch | Η νεότερη προσθήκη στη συλλογή μου από τη Sleek με τέσσερις αποχρώσεις με κρεμώδη και πουδρένια σύσταση ιδανική για όλους τους τόνους επιδερμίδας!!


Ποια είναι τα δικά σου αγαπημένα προϊόντα λάμψης αυτή την εποχή;;;

XOXO

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...