Glow Game Changers (Highend Edition)


Μπορώ με σιγουριά να ομολογήσω ότι η όλο και αυξανόμενη συλλογή μου από πούδρες λάμψης έχει ξεπεράσει κάθε όριο, ωστόσο, δε σταματάω!!! Ε ναι λοιπόν!!! Όλες δικαιούμαστε μία αδυναμία εντάξει;;; Ε ας πούμε ότι αυτή είναι μία από τις πολλές δικές μου :P

Δεν ξέρω για εσάς κορίτσια αλλά χωρίς highlighter το μακιγιάζ μου φαίνεται ημιτελές... Αυτές οι δόσεις λάμψης δίνουν όψη υγείας στο πρόσωπο σου και τονίζουν με υπέροχο τρόπο τα αγαπημένα σου χαρακτηριστικά... Σκοπός μου είναι να γράφω κάθε χρόνο τέτοιο άρθρο καθώς συνέχεια κυκλοφορούν νέα προϊόντα και πάντα η λίστα με τα αγαπημένα μου μεταβάλλεται... Για αυτό, λοιπόν, σκέφτηκα να το χωρίσω στις οικονομικές επιλογές και στις λίγο ακριβότερες γιατί σε όλες μας αξίζει λίγη πολυτέλεια!!! 


 Too Faced - Blinded by the Light |31.50€| Κυκλοφόρησαν πριν από ένα χρόνο και αμέσως έγιναν αγαπημένα... Δεν περιέχουν glitter και αφήνουν μία όμορφη λάμψη στα ζυγωματικά... Έχει ανοιχτή χρυσή απόχρωση που κολακεύει όλες τις επιδερμίδες... Ενώ στη συσκευασία φαίνεται αρκετά έντονο προϊόν το αποτέλεσμα είναι μάλλον διακριτικό, που μπορείς να "χτίσεις" πολύ πολύ εύκολα...

 Burberry Beauty - Snow  |54€| Πολυτελέστατη πούδρα με μεταλλικό τελείωμα και υπόλευκη απόχρωση... Αν θελήσεις ποτέ να επενδύσεις σε ένα και μοναδικό highlighter τότε φρόντισε να είναι από αυτή τη σειρα!!! Θα με θυμηθείς...


 MAC - Lightscapade |33€| Κλασικό και πολύ αγαπημένο το Lifhtscapade απευθύνεται σε όσες από εμάς δε βρίσκουμε πουδρα λάμψης που να κολακεύει τις πολύ ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες... Εχει ανοιχτή μπεζ απόχρωση με θερμό ελαφρώς χρυσό υποτόνο... 


Αυτές είναι οι επικρατέστερες επιλογές μου για να δώσω λάμψη στο πρόσωπο μου... Αν είσαι budget beauty μην αποθαρρύνεσαι γιατί την επόμενη εβδομάδα θα μοιραστούμε πιο οικονομικά προϊόντα!!! Μέχρι τοτε μην ξεχάσετε να μου αφήσετε σχόλιο με τα δικά σας αγαπημένα...

ΧΟΧΟ
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...