❤️ Αγαπημένα Ιουνίου - Ιουλίου 2018 ❤️


Και πάνω που λες ωραία Αύγουστος, επιτέλους θα ξεκουραστώ και θα κανονίσω τις διακοπές μου μια μικρή φωνούλα μέσα σου παραπονιέται λέγοντας: "Μα κιόλας Αύγουστος;;;!!!!" 

Αχ κάπως έτσι περνάει ο καιρός κορίτσια μου... Όχι ότι φέτος βέβαια το καλοκαίρι ήταν όντως καλοκαίρι αλλά όπως και να έχει καλό μήνα σε όλους!!! 

Μαζευτήκαμε εδώ σήμερα για να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα του διμήνου που μας πέρασε... Από τα πιο αγαπημένα μου άρθρα γιατί κάθε μήνα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ανακαλύψω κάποιο προϊόν στη συλλογή μου που θα ξεχωρίσει... Πάμε, λοιπόν, να δούμε τι αγάπησα λίγο παραπάνω τον τελευταίο καιρό... 


Η παλέτα σκιών που ξεχώρισε αναμφίβολα για το μακιγιάζ των ματιών μου είναι η Petite Heat της Urban Decay... Πρόκειται για τη μικρή αδερφή της Naked Heat και περιέχει έξι ματ αποχρώσεις.. Και οι έξι έχουν θερμή βάση και συνθέτουν τα ωραιότερα μακιγιάζ αν είσαι λάτρης των κόκκινων-πορτοκαλί σκιών... Τη βρίσκεις εδώ... 


Περνώντας στο πρόσωπο κατά τη διάρκεια του Καλοκαιριού εμπιστεύτηκα ξανά τα λάδια περιποίησης... Αν και γενικά έχω μεικτό/λιπαρό δέρμα όπως είναι φυσιολογικό κατά τους θερμότερους και πιο ξηρούς μήνες η επιδερμίδα ταλαιπωρείται καθώς ιδρώνεις περισσότερο... 
Το λαδάκι που συνέβαλλε στη σωτηρία του προσώπου μου είναι το Omega Hydrating Oil από τη Lancer... Πρόκειται για ένα λεπτόρρευστο προϊόν που περιέχει 10% ζυμωμένα πεπτίδια ελαίου argan και γλυκόριζας που απορροφάται αμέσως και αφήνει αίσθηση αναζωογόνησης και ανακούφισης... Αν και είναι αρκετά ακριβούτσικο το συστήνω ανεπιφύλακτα πρώτον εφόσον είναι λάδι χρησιμοποιείς λιγότερη ποσότητα και δεύτερον πραγματικά είδα διαφορά στη συμπεριφορά και την όψη της επιδερμίδας μου...  Μπορείς να το βρεις εδώ...  

Συνεχίζοντας, δύο πούδρες λάμψης που με εντυπωσίασαν ήταν το Mother O'Pearl από τη συλλογή  Mirage Noir της MAC καθώς και η Livin The Highlight στην απόχρωση Radiant από τη συλλογή της JLo με την Inglot... Η πρώτη αποτελεί ένα πολυχρηστικό προϊόν καθότι περιέχει διαφορετικές αποχρώσεις... Όλες μαζί δίνουν μία όμορφη ηλιοκαμένη λάμψη στο πρόσωπο που ταιριάζει τέλεια στους καλοκαιρινούς μήνες... Η Radiant από την άλλη είναι highlighter σε ελεύθερη μορφή που μπορεί να φορεθεί είτε στο πρόσωπο είτε στο σώμα είτε σαν σκιά... Προσδίδει την απόλυτη σαμπανιζέ-χρυσή λάμψη και το χρησιμοποίησα κυρίως σε ντεκολτέ, ώμους και πόδια ;) 


Τελειώνοντας, παρακάτω σας αναφέρω τα προϊόντα χειλιών που κυριάρχησαν στο μακιγιάζ μου τον τελευταίο καιρό... Σχεδόν καθημερινά ο συνδυασμός του μολυβιού Boldly Bare από τη MAC και του lip gloss Sugar Sugar από Marc Jacobs έκανα τα χείλη μου να φαίνονται πιο ζουμερά και υγιή χωρίς να χρειάζεται να φοράω κάποιο εντονότερο χρώμα... Τέλος, τη θέση του αγαπημένου κραγιόν κέρδισε επάξια το Mehr!!!


Κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος των αγαπημένων μου... Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε σχόλια με τα δικά σας αγαπημένα ή αν έχουμε κάποια κοινά... Έως το επόμενο post σας φιλώ!!!

XOXO
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...