❤️ Αγαπημένα Ιανουαρίου 2019 ❤️


Γεια σας γεια σας!!! Καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη post  με τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς... Σήμερα μιλάμε για εκείνα που ξεχώρισα τον πρώτο μήνα του 2019 και χωρίς καθυστερήσεις πάμε να τα δούμε αναλυτικότερα... 

Προσωπικά ο Ιανουάριος πάντα υπήρχε ο μήνας που ξαφνικά θέλω να δοκιμάσω καινούργια καλλυντικά και τεχνικές... Λίγο ο ενθουσιασμός για το νέο έτος λίγο το ότι μέσα στις γιορτές σίγουρα θα αποκτήσω κάτι νέο καταλαβαίνεις ;) 

Φυσικά όλα τα παραπάνω γίνονται ευκολότερα όταν η επιδερμίδα μας βρίσκεται στα καλύτερα της... Στην προσπάθεια μου να διατηρήσω το δέρμα μου ενυδατωμένο το σέρουμ που με βοήθησε υπερβολικά πολύ ήταν το Radiance Perfection της REN... Περιέχει βιταμίνη C και υαλουρονικό οξύ που καταπολεμούν τυχόν δυσχρωμίες και βελτιώνουν τη λαμπερή όψη του προσώπου... 

 Η παλέτα που πρωταγωνίστησε στο μακιγιάζ μου ήταν η Unique Reflection από τη Zoeva |review| και αυτό γιατί εκτός από την πολύ καλή απόδοση ο συνδυασμός των αποχρώσεων σου δίνει την ελευθερία να δημιουργήσεις από το πιο απλό καθημερινό look μέχρι και το πιο λαμπερό βραδινό... Πρόκειται για επιλογή θερμών σκιών με ματ και μεταλλικό τελείωμα... Είναι πολύ οικονομική και τη συστήνω ανεπιφύλακτα... 

Το επόμενο προϊόν αν και βρίσκεται στη συλλογή μου αρκετό καιρό το χρησιμοποίησα πρώτη φορά μόλις πριν από μερικές μέρες και φυσικά ΕΠΡΕΠΕ να περιλαμβάνεται στα αγαπημένα μου... Σας παρουσιάζω το ρουζ Saharienne του YSL και σας δίνω ένα λεπτό να το θαυμάσετε... Είστε έτοιμες;;; Όλα οκ;;;  


Αν είσαι λάτρης των γήινων ρουζ τότε αξίζει να του δώσεις την ευκαιρία να σε εντυπωσιάσει... Τα ρουζ Couture κυκλοφορούν σε δέκα αποχρώσεις υπόψη... 

Στα χείλη, το μήνα του Ιανουαρίου, το ματ κραγιόν Criminal της Urban Decay και το υγρό κραγιόν Deep Thoughts της Smashbox ήταν αυτά που χρησιμοποιούσα σχεδόν αποκλειστικά... Τα comfort matte καθώς και τα always on αποτελούν αγαπημένες φόρμουλες καθώς δεν ξηραίνουν αλλά παράλληλα έχουν πολύ καλή διάρκεια... Το πρώτο είναι ένα ουδέτερο ροζ με ροδακινί βάση και το δεύτερο ένα σκούρο σοκολατί...


Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα τον Ιανουάριο αγαπημένες μου... Δεν ήταν πολλά και αυτό γιατί ενώ δοκιμάζω διάφορα, ετοιμάζω reviews και giveaways τις περισσότερες φορές αυτά που βλέπετε στα Αγαπημένα είναι καλλυντικά που ξέρω ότι ωφελούν το δέρμα μου ή μακιγιάζ που σας έχω ξαναδείξει σε προηγούμενο post... 

Όπως και να έχει αφήστε μου σχόλιο με τα δικά σας αγαπημένα σας και εμείς θα τα πούμε πολύ πολύ σύντομα... 

ΧΟΧΟ
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...