❤️ Αγαπημένα Μαρτίου 2019 ❤️


Καλό μήνα κορίτσια μου!!! Σαν να αφήσαμε το Χειμώνα πίσω μας και είμαι ενθουσιασμένη... Δεν ξέρω για εσάς αλλά η Άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή για ποικίλους λόγους... Λίγο τα γενέθλια μου λίγο η αλλαγή του καιρού λίγο η ανανέωση της διακόσμησης και της ντουλάπας μας... Έτσι, λοιπόν, τον τελευταίο μήνα το μακιγιάζ μου κινήθηκε σε πολύ ουδέτερα πλαίσια με λαμπερό δέρμα, ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις σε μάτια και χείλη και φυσικά πολλά lipgloss!!! Πάμε να τα δούμε αναλυτικότερα...
Σε πρόσφατο post σας είπα πει πως οι νέες παλέτες προσώπου της Benefit μαγνήτισαν το ενδιαφέρον μου... Όπως βλέπετε, λοιπόν, η Mini Pink Squad |36€| μπήκε ήδη στα αγαπημένα μου (έρχεται review) και τη χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά... Περιέχει ένα ρουζ (GALifornia), μια πούδρα λάμψης (Tickle) και το Dandelion που δεν είναι ακριβώς ρουζ αλλά μπορεί να εφαρμοστεί και σαν πούδρα σε στρατηγικά σημεία για να προσδώσει όψη υγείας... Συνεχίζοντας με προϊόντα προσώπου λατρεμένο ρουζ από τα H&M είναι το Golden Peach |10€|... Πρόκειται για ανοιχτό κοραλί με απαλό shimmer και τέλεια απόδοση... Τέλος, η απόχρωση Peach Delight της ανοιξιάτικης συλλογής του Dior είναι το highlighter που λείπει από τη ζωή σου!!! 

Φυσικά όλες έχουμε δει τη νέα παλέτα της Anastasia κάπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης... Η Riviera |56€| ήρθε για να μας ξεσηκώσει με τις καλοκαιρινές αποχρώσεις της... Δε θα πω περισσότερα διότι ανεβαίνει λεπτομερέστατο review...

Τελειώνοντας με προϊόντα χειλιών έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι το 2019 είναι η χρονιά που τα lipglosses έκαναν μεγάλο come back στο μακιγιάζ μας... Ξέχνα τα αφυδατωμένα και ξηρά χείλη... Πρωταγωνιστές το Μάρτιο ήταν το Urban Oasis από τη NYX και η απόχρωση 2 των Vinyl Gloss της Golden Rose... Ουδέτερα χρώματα που κολακεύουν όλες τις επιδερμίδες και όλα τα looks... 

Αυτά ήταν τα καλλυντικά που ξεχώρισαν το μήνα που μας πέρασε... Έχω ετοιμάσει τόσα posts με ανοιξιάτικα θέματα και review για συναρπαστικά καινούργια προϊόντα που πραγματικά εύχομαι να μπορούσα να τα ανεβάσω όοοοοολα μαζί χαχαχαχαχαχαχα... Αφήστε μου τα δικά σας αγαπημένα στα σχόλια και εμείς θα τα πούμε πολύ πολύ σύντομα :) 

ΧΟΧΟ
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...