❤️ Αγαπημένα Απριλίου 2019 ❤️

Γεια σας κορίτσια!!! Ελπίζω να περάσατε τέλεια στο πασχαλινό διάλειμμα σας... Επιστρέψαμε μετά τις  ολιγοήμερες διακοπές με πολλή όρεξη και πολλά ανοιξιάτικα θεματάκια να συζητήσουμε... Πρώτα, όμως, ας βγάλουμε τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε από τη μέση!!! Ας ξεκινήσουμε...



Αν και η προηγούμενη εβδομάδα ήταν κάπως συννεφιασμένη και με χαμηλότερες θερμοκρασίες η Άνοιξη επιτέλους ξεκίνησε και φυσικά μαζί της ήρθαν οι όχι και τόσο αγαπημένες αλλεργίες οι οποίες με τη σειρά τους αναστάτωσαν το δέρμα του προσώπου μου κάνοντας το ξηρότερο και πιο ευαίσθητο... Σύμμαχοι μου τον τελευταίο μήνα το υαλουρονικό της Ordinary (7.50€), η μάσκα νυχτός της Laneige(15€) και το απολεπιστικό προσώπου της Frank Body (21,50€)... Το πρώτο ενσωματώθηκε στη ρουτίνα μου προς τα μέσα του μήνα και το εφαρμόζω πριν την ενυδατική μου και το δεύτερο απομάκρυνε απαλά τα νεκρά κύτταρα γύρω από τη μύτη μου... Περιέχει εκχύλισμα πράσινου καφέ, μπαμπού καθώς και πολύτιμα έλαια που αφήνουν το δέρμα καθαρό και ενυδατωμένο... 


Συνεχίζω με τα προϊόντα μακιγιάζ που ξεχώρισα τον Απρίλιο και θα αρχίσω από μία νέα πούδρα λάμψης από τη Smashbox που με κέρδισε τόσο με την υπέρλαμπρη συσκευασία της όσο και με την απίθανη απόδοση της... Πρόκειται για το Crystalized Highlighter και αποτελεί μέρος της συνεργασίας της εταιρείας με τη The Hoodwitch... Η συλλογή αντλεί έμπνευση από τις θαυματουργές και θεραπευτικές ιδιότητες των κρυστάλλων... Εκτός από την υπέροχη συσκευασία πρόκειται για μικροσκοπικό shimmer μέσα σε διάφανη βάση που μεταφράζεται διαφορετικά σε κάθε τόνο επιδερμίδας... 


Με τον ερχομό της Άνοιξης, λοιπόν, αισθανόμαστε λίγο πιο ρομαντικά έτσι δεν είναι;;; Για αυτό, πήρα μια μικρή απόσταση από τα θερμές αποχρώσεις και στράφηκα στο επίσης αγαπημένο μου μοβ... Η μοναδική παλέτα που χρησιμοποίησα τον Απρίλιο ήταν η Bailout (review) από την Urban Decay  (25€)... 


Συνδυασμός ουδέτερων αποχρώσεων με λίγο πιο ψυχρό υποτόνο και αυτό το μοβ που θεωρώ ότι ταιριάζει σε όλες μας αν χρησιμοποιηθεί σωστά!!! Στα χείλη αν και ήταν ο μήνας των αιθέριων και λεπτόρρευστων lip gloss ξεχώρισα ένα σχετικά καινούργιο προϊόν τα Rouge Signature (14€) της L'Οreal στις αποχρώσεις το I Explore (ανοιχτό καφέ) και το I Rule (ανοιχτό δαμασκηνί)... Λεπτή και υδαρής σύσταση που στεγνώνει σχεδόν αμέσως σε ματ τελείωμα και ξεχνάς ότι το φοράς!!! Έχει πολύ καλή διάρκεια και αν χρειαστείς δεύτερο στρώμα χρώματος δε θα σου χαλάσει χατίρι ;) 
Τελευταίο προϊόν αν και όχι τόσο ενδιαφέρον παραμένει στην κορυφή της λίστας μου για το καλοκαιρινό μακιγιάζ... Το τζελ φρυδιών της Make Up For Ever (21.50€) είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει... Συγκρατεί τα φρύδια στη θέση τους όλη μέρα και αν το πάρεις στην απόχρωση των μαλλιών σου δε θα χρειαστείς άλλο προϊόν φρυδιών... 


Αυτά ήταν τα προϊόντα που λάτρεψα λίγο παραπάνω το μήνα που μας πέρασε αγαπημένες μου... Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε σε σχόλιο τις δικές σας προτιμήσεις και εμείς θα τα ξαναπούμε πολύ πολύ σύντομα!!!

ΧΟΧΟ
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...