Golden Rose - Luminous Finish Primer Review


Καλημέρα και καλή εβδομάδα κορίτσια μου!!! Ξεκινάμε τη Δευτέρα μας με ένα πολύ αναμενόμενο review το οποίο δυστυχώς άργησε λίγο, ωστόσο, το προϊόν δοκιμάστηκε όσο κανένα άλλο... Ο λόγος για το primer της Golden Rose... Όλες το είδατε στο instagram και τη σελίδα μου σε πολλά #fotd που ανεβάζω κάθε μέρα και πολλές με ρωτήσατε αν αξίζει... Είμαι εδώ σήμερα για να το γνωρίσουμε και να σας πω τη γνώμη μου... 
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά... Τι είναι το primer;;; Είναι ένα μαγικό προϊόν που ανάλογα με τον τύπο του μπορεί να εξαφανίσει πόρους, να απαλύνει ρυτίδες, να δώσει ομοιόμορφο τόνο, να φωτίσει ή να δώσει ματ τελείωμα στο πρόσωπο σου... Επίσης, θα φροντίσει ώστε το μακιγιάζ σου να μην κουνηθεί από τη θέση του όσο το φοράς... Τέλος, υπάρχουν primer που περιέχουν συστατικά τα οποία μακροπρόθεσμα καλυτερεύουν την υφή και την όψη του δέρματος σου... Όπως αντιλαμβάνεσαι θεωρείται εξαιρετικά χρήσιμο στάδιο της ρουτίνας αν θέλεις το μακιγιάζ να παραμείνει αναλλοίωτο όλη μέρα και όλη νύχτα!! 


Αν και έχω μεικτό πρόσωπο με αρκετή λιπαρότητα γύρω από τη μύτη και το σαγόνι δεν μου πολύ αρέσει το ματ αποτέλεσμα... Για αυτό επέλεξα το Luminous primer της εταιρείας... Πρόκειται για ένα κυλινδρικό μπουκάλι με περλέ λευκό χρώμα και περιέχει 30ml... Εκτιμώ ιδιαιτέρως το γεγονός ότι το μπουκάλι διαθέτει αντλία!! 


Ας δούμε τώρα τι υποστηρίζει η Golden Rose για το προϊόν της... 

"Ελαφρώς περλέ primer, χωρίς ίχνος λιπαρότητας, σχεδιασμένο να καλύπτει τις λεπτές γραμμές και τους εμφανείς πόρους, ενώ προσδίδει μία γοητευτική λάμψη στο δέρμα με την ανάλαφρη σύνθεση τους." 

Μετά από εμπεριστατωμένη χρήση έχω να σας πω τα εξής... Η υφή του είναι κρεμώδης, απλώνεται εύκολα στο πρόσωπο και απορροφάται σχεδόν αμέσως... Μετά από περίπου ένα λεπτό το δέρμα γίνεται βελούδινο στο άγγιγμα και οι μικρότεροι πόροι όντως καλύπτονται... Δεν παρατήρησα ιδιαίτερη κάλυψη σε πιο εμφανής για να είμαι ειλικρινής... Έχει ένα ελαφρύ άρωμα το οποίο χάνεται όσο απλώνεις το προϊόν... Δίνει μία διακριτική λάμψη και όψη υγείας στο πρόσωπο ενώ παράλληλα χαρίζει ομοιόμορφη υφή... 


Το έχω φορέσει και μόνο του και σε συνδυασμό με μία απλή BB αλλά και με πλήρες μακιγιάζ και κράτησε το πρόσωπο μου ενυδατωμένο χωρίς λιπαρότητα όλη μέρα... Ομολογώ ότι όταν διάβασα τις λέξεις "Sheer Illuminating" φοβήθηκα ότι ίσως περιείχε glitter ή shimmer, ωστόσο, προσδίδει μία απαλή περλέ δόση φωτεινότητας στο πρόσωπο... Δεν παρατήρησα να αλλοιώνει κάποιο από τα foundation μου και όταν το χρησιμοποίησα μόνο του δημιούργησε τον τέλειο καμβά για το ρουζ και το highlighter μου... 

Συμπερασματικά, το θεωρώ ένα υπέροχο προϊόν που δεν θα επιβαρύνει το budget σου καθώς κοστίζει μόλις 8,90€... Κάνει αυτά που υπόσχεται και αν έχεις ξηρό δέρμα τότε σίγουρα το χρειάζεσαι... Το έχετε δοκιμάσει;;; Περιμένω τις εντυπώσεις σας!! 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...