Welcome 2016 + Life Update + Blog Planning


Το 2016 σχεδόν έφτασε!!! Καλή χρονιά σε όλους!!! Μακάρι αυτός ο χρόνος να φέρει καινούργιες ευκαιρίες και περισσότερα χαμόγελα για όλο τον κόσμο... 

Ελπίζω να περάσατε όμορφα, ευτυχισμένα και ξεκούραστα τις γιορτές και τις άδειες σας (εννοείται ότι περιμένω λεπτομέρειες στα σχόλια χιχι)... Ας ξεκινήσουμε το έτος με αισιοδοξία και κουράγιο... Στην τελική όσο και να στεναχωριόμαστε η κατάσταση δεν αλλάζει εύκολα...

Δεν είμαστε, όμως, για αυτό εδώ... Έχω κάποια σημαντικά γεγονότα να τονίσω και θα ήθελα την προσοχή σας... Έως και το τέλος του 2015 έγραφα ως beauty editor στο διαδικτυακό περιοδικό Cult Feel... Σίγουρα κάποιες από εσάς θα με ξέρετε... Μετά από ένα χρόνο, λοιπόν, ατελείωτης προσωπικής προσπάθειας και κόπου πήρα την απόφαση και να ξεκινήσω το προσωπικό μου blog... 

Το θεώρησα πιο προσωπικό το να γράφω στο δικό μου μικρό ιστότοπο και γενικώς να έχω μία γωνία για να εκφράζω τις απόψεις μου είτε σωστές είτε λάθος... Κάτι που ίσως δεν "βγαίνει" μέσα από τα άρθρα μου είναι ότι είμαι πολύ αυθόρμητο άτομο που ξεσπάει σπάνια αλλά βαριέται πολύ εύκολα... Σκέφτηκα, λοιπόν, και αν υπάρχουν εκεί έξω ψυχές που θα ήθελαν να δουν κάτι πιο ολοκληρωμένο από εμένα;;; Αν πιστεύουν στη δουλειά μου και περιμένουν να κάνω την ανατροπή;;; Κάπως έτσι ήρθε η μεγάλη μέρα!! 

Το My Beauty Sins γεννήθηκε και άνοιξε τις πόρτες του στα απανταχού παρόντα συγκοινωνούντα δοχεία που αγαπάνε όχι μόνο την ομορφιά αλλά και όσα προέρχονται από αυτήν... Εδώ θα μοιραζόμαστε ενδιαφέροντα για θέματα μακιγιάζ, τάσεις, διακόσμηση και ότι άλλο μας κάνει να αισθανόμαστε ξεχωριστούς... 

Σας καλωσορίζω στην αυλή των θαυμάτων μου και ελπίζω να την ευχαριστηθείτε αυτήν την αλλαγή όσο εγώ!! 



Αναφορικά με το πρόγραμμα του blog τώρα... Θα προσπαθώ να γράφω όσο περισσότερο μπορώ και όσο περισσότερο αντέχετε να διαβάσετε :P 

Θα κατανέμω έτσι τα post μου, ώστε, να υπάρχει μια ροή και να μην πέφτουμε στο θανάσιμο αμάρτημα της ρουτίνας... Σκέφτηκα, λοιπόν, να ξεκινάμε δυναμικά τις εβδομάδες μας με reviews, θέματα περιποίησης/ομορφιάς και όσο φτάνουμε προς το τέλος να χαλαρώνουμε με πιο εκπαιδευτικά άρθρα καθώς και με παρουσίαση καινούργιων προϊόντων... Το Σάββατο θα παίρνουμε το ρεπό μας και την Κυριακή θα πίνουμε καφεδάκι μαζί και θα συζητάμε τα νέα της εβδομάδας... 

Τι λέτε;;; Πραγματικά θέλω να ξεκινήσουμε με γερές βάσεις την ανανεωμένη μας σχέση για αυτό αφήστε μου όσα περισσότερα σχόλια μπορείτε με προτάσεις είτε για άρθρα είτε για το design της σελίδας... Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη και να με ακολουθήσετε στα social media... Θα βρείτε τους συνδέσμους στα δεξιά σας!! 

Μέχρι το επόμενο άρθρο σας φιλώ γλυκά και για άλλη μια φορά καλώς ήρθατε στο My Beauty Sins

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...