Sephora Payday Wishlist #1

Καλησπέρα κορίτσια μου!!! Είστε και εσείς τύποι που φτιάχνετε λίστα με τα καλούδια που θα θέλατε να αποκτήσετε με το που πληρωθείτε;;; Όχι;;; Μόνο εγώ;;; Χαχαχαχαχαχαχα
Έχοντας αυτό το "βίτσιο", λοιπόν, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μερικά από τα καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης στα οποία σκοπεύω να επενδύσω το Μάιο...


Είμαι σε αναζήτηση ενός foundation για να το εφαρμόζω πάνω από τις BB κρέμες μου για τις ζεστές μέρες που δεν υπάρχει περίπτωση να βαφτώ παραπάνω :P 
Τα περισσότερα review που διάβασα τόνισαν τη λεπτή υφή και τη μέτρια κάλυψη καθώς και το σοκολατένιο άρωμα... Εντάξει παιδιά θα το πάρω με πείσατε!! 


Τα συγκεκριμένα κραγιόν δεν χρειάζονται συστάσεις καθώς έχουν φανατικούς θαυμαστές και κυκλοφορούν σε πάρα πολλές αποχρώσεις!! Έχουν απίστευτα κρεμώδη σύσταση και τρομερή χρωματική απόδοση... Το WOW Pop είναι ένα άκρως καλοκαιρινό ζωηρό ροζ με ψυχρή βάση... 


Ανήκει στη σειρά Venice και πρόκειται για ένα ουδέτερο ροζ με κρεμώδη σύσταση και έξτρα γυαλιστερό τελείωμα... Κατάλληλο και για τη δουλειά χωρίς να φαίνεται βαρετό ή εκτός εποχής!! 


Από τα πρώτα προϊόντα που δοκίμασα από τη συλλογή των Sephora και οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές... Κρεμώδη, ενυδατικά με καλή κάλυψη και διάρκεια... Η σειρά περιέχει πάνω από 25 αποχρώσεις και είναι σχετικά οικονομική τιμή... Οι αποχρώσεις που έχω βάλει στο μάτι είναι και οι δύο ουδέτερες μία ροζ και μία μπεζ... 


Κοκτέιλ φρούτων συνδυάζεται με εσπεριδοειδή, ανατολίτικες και ξυλώδης νότες σε ένα αισθησιακό αποτέλεσμα που θα σε τυλίξει μυστήριο... Πως τα λέω!!! 


Εκτός από ένα gloss και ένα ρουζ δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο από τον YSL κυρίως λόγω τιμών, ωστόσο, η συγκεκριμένη πούδρα έχει διπλό σκοπό... Να σετάρει ιδανικά το μακιγιάζ και να χαρίσει μία ελαφριά λάμψη στο πρόσωπο.. Είναι διάφανη και προσαρμόζεται στον τόνο της επιδερμίδας... 


Σπρέι σεταρίσματος και διόρθωσης... Περιέχει φόρμουλα "ομίχλης" με αποτέλεσμα να μην αλλοιώνει το μακιγιάζ σου... Επίσης, προστατεύει το δέρμα από εξωτερικούς παράγοντες και ενυδατώνει... 


Τα θαύματα του Peter Thomas Roth ήρθαν και στη χώρα μας και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη... Αναζωογονητική και αποτοξινωτική μάσκα ενυδάτωσης και προστασίας για το ευαίσθητο δέρμα... Έχει υπέροχο άρωμα αγγούρι και αφήνει αίσθηση φρεσκάδας μετά τη χρήση... Θα το δούμε ^.^ 

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω και αν ναι πως σας φάνηκε;;;  Ποιο προϊόν είναι στην κορυφή της δικής σου λίστας;;;

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...