❤️ Αγαπημένα Νοεμβρίου 2016 ❤️


Αγαπημένες μου καλώς ήρθατε στα αγαπημένα του Νοεμβρίου!!! Φορέσαμε επιτέλους πουλοβεράκια, τυλιχτήκαμε με παπλώματα και ζεστά μπουφάν και βγάλαμε τα γιορτινά διακοσμητικά... Αν και ακόμη δεν είμαι έτοιμη να αποχαιρετίσω το 2016 είμαι εδώ για να κουνήσω το μαντήλι στο μήνα που τελείωσε και να σας δείξω μερικά από τα προϊόντα που χρησιμοποίησα και λάτρεψα λίγο παραπάνω το Νοέμβρη...


Όπως θα παρατήρησες και από τις φωτογραφίες δεν υπάρχει κάποιο προϊόν περιποίησης που να ξεχώρισα και αυτό γιατί δεν αλλάζω συχνά τη ρουτίνα μου με ελάχιστες εξαιρέσεις, οπότε θα μιλήσουμε αποκλειστικά για μακιγιάζ!!! 

Όσον αφορά τα χείλη έχω επιστρέψει δυναμικά στο παιχνίδι των υγρών κραγιόν... Όσο τα αποφεύγω το Καλοκαίρι τόσο τα χρησιμοποιώ το Χειμώνα.. Τα δύο που δεν έλειπαν από την τσάντα μου ήταν το 35 της Radiant (σκούρο μπεζ με θερμή βάση) και το Velvet Slipper από τη Sleek (σκούρο κερασί-μοβ)... Στεγνώνουν πολύ γρήγορα και διαρκούν ώρες ακόμη και μετά από φαγητό... 


Το Νοέμβρη γνώρισα καλύτερα την εταιρεία Manhattan και τα προϊόντα προσώπου της με το Wake Up Concealer και την πούδρα Soft Mat να εισβάλλουν ευχάριστα στο καθημερινό μακιγιάζ μου... Το cocnealer είναι ελαφρύ με καλή κάλυψη που δίνει φωτεινότητα στο πρόσωπο και η πούδρα σταθεροποιεί οποιοδήποτε foundation με ματ αποτέλεσμα που δεν φαίνεται βαρύ...

Στα μάτια πρωταγωνίστησε το νέο διαμάντι της Urban Decay... Ο λόγος για τη νέα παλέτα της εταιρείας Ultimate Basics, η οποία περιέχει 12 καινούργιες ματ αποχρώσεις... Η γνωστή σύσταση της UD με λεπτή υφή και τέλεια απόδοση... Περισσότερα σε επόμενο review!!! 

Για το τέλος άφησα το καλύτερο... Το θέμα highlighter σηκώνει μεγάλη συζήτηση και σίγουρα δεν είναι για όλες, ωστόσο, αν ανήκεις στην κατηγορία "λάμπω Μπάμπη μου λάμπω" τότε χρειάζεσαι στη συλλογή σου και τα δύο προϊόντα που θα σου αναφέρω... 

Το πρώτο είναι ένα highlighter σε μορφή stick από τα H&M... Είναι οικονομικότατο, έχει κρεμώδη σύσταση χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και διαρκεί στο δέρμα χωρίς να περιέχει ίχνος glitter!!! 

Για τα skin frost του Jeffree Star φυσικά γνωρίζεις... Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εξομολογηθώ ότι το παραπάνω δεν είναι αυθεντικό αλλά ένα αντίγραφο που αγόρασα από το Ebay και πραγματικά το λατρεύω... Είναι στην απόχρωση Ice Cold, μία σχεδόν άσπρη πούδρα λάμψης που δεν περιέχει glitter και έχει πολύ απαλή υφή... Δεν ξέρω αν θα επενδύσω σε κάποιο αυθεντικό και αυτό γιατί το μέγεθος είναι που με προβληματίζει... Γενικώς οι πούδρες διαρκούν πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα προϊόντα μακιγιάζ αλλά και πάλι νιώθω ότι μέχρι να το χρησιμοποιήσω ολόκληρο θα έχει χαλάσει 10 φορές!!! 


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου το μήνα του Νοεμβρίου... Αυτόν τον καιρό δοκιμάζω πολλά νέα προϊόντα , ετοιμάζω διάφορους διαγωνισμούς και άλλες μικρές εκπλήξεις για να γιορτάσω τον ένα χρόνο του blog μου!!! Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε σχόλιο με τα δικά σας αγαπημένα και τι θα θέλατε να δείτε τις γιορτές από το My Beauty Sins...

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...