❤️ Αγαπημένα Αυγούστου - Σεπτεμβρίου 2018 ❤️



Γεια σας κορίτσια!!! Καλώς ήρθατε σε ένα κάπως αργοπορημένο post με τα αγαπημένα των μηνών που περάσανε... Κατά τη διάρκεια του Καλοκαιριού δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω καινούργια προϊόντα κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και επειδή δύσκολα αλλάζω τη ρουτίνα μου όσον αφορά στο γρήγορο μακιγιάζ και τη φροντίδα του δέρματος μου... Ωστόσο, αυτά που ξεχώρισαν το διάστημα Αυγούστου - Σεπτεμβρίου είναι τα παρακάτω: 

L.A. Rive - In Woman | 5€ | - Αν και αλλάζω άρωμα σχεδόν κάθε εβδομάδα το συγκεκριμένο έμεινε για αρκετό καιρό πάνω στην τουαλέτα μου και το χρησιμοποιούσα κάθε πρωί... Πρόκειται για αρωματάκι που αγόρασα από ένα κατάστημα Oggi και μπορώ να παραδεχτώ ότι υπήρξε από τις πιο επιτυχημένες αγορές μου... Είναι λουλουδένιο με θερμή βάση και περιέχει γαρδένια και σανδαλόξυλο...  Είναι πολύ οικονομικό και έχει αρκετά καλή διάρκεια... Το προτείνω ανεπιφύλακτα αν διστάζεις να επενδύσεις σε κάποιο ακριβότερο... 

 L'Oreal - Cherry my Cheri | 20€ | - Πρόκειται για σχετικά πρόσφατη κυκλοφορία της εταιρείας με εμφανείς ομοιότητες με τη Sweet Peach από την Too Faced... Έχει καλή απόδοση και με ένα primer η διάρκεια ξεπερνάει τις 6-7 ώρες... Αν και έχω δοκιμάσει και καλύτερες είναι μια καλή επιλογή αν ψάχνεις κάτι για καθημερινή χρήση...


  Charlotte Tilbury - Pillow Talk Cheek to Chic | 39€ | - Ρουζ περιορισμένης έκδοσης στη διάσημη απόχρωση Pillow Talk... Πολύ πρόσφατα η Charlotte κυκλοφόρησε ολοκληρωμένη συλλογή με παλέτα σκιών και ρουζ που ταιριάζει απόλυτα με το διάσημο δίδυμο χειλιών... Φυσικά θα ήταν στα αγαπημένα μου καθώς πρόκειται για ένα απαλό σάπιο μήλο με ματ υφή κατάλληλο για καθημερινά και βραδινά look... 


 Ren Scincare - Keep Young & Beautiful Instant Brightening Beauty Shot Eye Lift | 32€ |  Ήπιο  σέρουμ σε μορφή gel το οποίο εξασφαλίζει άμεση ανόρθωση και εντυπωσιακή λάμψη στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών, ενώ μειώνει ορατά τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο. 


 Golden Rose - Longstay Liquid Matte | 4.50€ |  Δε χρειάζονται καμία σύσταση γιατί είναι από τα πιο γνωστά και αγαπημένα υγρά κραγιόν... Θα βρεις αναλυτικά review εδώ... Οι αποχρώσεις που εμπιστεύτηκα ήταν το #21 - σκούρο ροζ με μοβ βάση - και το #26 -  καφέ με θερμή κόκκινη βάση-... 

Αυτά ήταν τα πρϊόντα που ξεχώρισαν στη συλλογή μου τους τελευταίους δύο μήνες... Αφήστε μου σχόλια με τα δικά σ;ς αγαπημένα και εμείς θα τα πούμε σύντομα!!! 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...