❤️ Αγαπημένα Οκτωβρίου 2018 ❤️


Το ξέρω το ξέρω!!! Δεν είναι πρώτη του μηνός και εγώ δεν έχω ανεβάσει ακόμη τα αγαπημένα του Οκτώβρη... Μη με μαλώνετε οκ;;; 

Όπως και να έχει τον προηγούμενο μήνα είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω πολλά νέα και ενδιαφέροντα προϊόντα με αποτέλεσμα να καταπιαστώ με review και καταγραφή των πρώτων μου εντυπώσεων... 
Παρόλα αυτά δε θέλησα να παραμελήσω τα αγαπημένα του μήνα γιατί είναι από τα πιο λατρεμένα σας post αλλά και δικά μου... Πάνε να τα δούμε αναλυτικότερα... 

Ξεκινώντας από το μακιγιάζ πρωταγωνιστικό ρόλο όσες φορές τουλάχιστον έκατσα αποφασιστικά να βαφτώ είχε η Gold Chocolate της Too Faced... Αν είσαι λάτρης των έντονων μεταλλικών σκιών τότε η συγκεκριμένη παλέτα λείπει από τη συλλογή σου... Περιέχει τη σωστή αναλογία ματ και shimmer και εκτός από έντονες θα βρεις και μεταβατικές αποχρώσεις... Φυσικά χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία το αποτέλεσμα δε διαρκεί πολύ... Για αυτό χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου primer και πάλι της Too Faced, το Peachy Primer αλλά και το νέο στη συλλογή μου το Unicorn Essence από τη Farsali... 

Μεγάλη μου αδυναμία είναι τα καλοσχηματισμένα φρύδια... Έχοντας αρκετά παχιά φρύδια - ευχαριστώ μανούλα - δε χρειάζομαι παρά να γεμίσω ελαφρώς το κομμάτι στο κόκκαλο... Σύμμαχοι μου το Micro Brow Pencil στην απόχρωση Java καθώς και το Brow Finighing Gel της Morphe... Αποτελούν νέες προσθήκες της εταιρείας που μπήκαν γρήγορα στα αγαπημένα μου... Το μεν μολύβι έχει όση κρεμώδη υφή χρειάζεται και την ιδανική απόχρωση ενώ το gel τα κρατάει στη θέση τους όλη μέρα... 


Φυσικά όπως γνωρίζεις χωρίς τα σωστά "εργαλεία" δε μπορείς να έχεις το επιθυμητό look... Είναι σημαντικό, λοιπόν, να επενδύσεις σε καλά πινέλα... Σχεδόν όλες οι μάρκες διαθέτουν τουλάχιστον μία σειρά με εργαλεία μακιγιάζ... Εταιρείες όπως η MAC, η Shiseido και ο Gosh Wayne έχουν εξαιρετικά πινέλα που όμως είναι αρκετά ακριβά... Αν θέλεις να ξεκινήσεις με κάτι αξιόλογο αλλά και οικονομικό τότε η Colourpop φτιάχνει κάποια από τα προσωπικά αγαπημένα μου πινέλα... Τα Tapered Blending και Blending σβήνουν ιδανικά τις σκιές και τις αναμιγνύουν με τέτοιο τρόπο που το αποτέλεσμα μοιάζει επαγγελματικό... 

Τελειώνοντας με τα προϊόντα μακιγιάζ το κραγιόν που εμπιστεύτηκα το μήνα του Οκτώβρη ήταν το Demi Matte στην απόχρωση SHEeo (ουδέτερο με θερμή βάση)από τη Huda Beauty... Αντίθετα με τα ματ το συγκεκριμένο έχει την κλασική υφή ενός κανονικού κραγιόν σε υγρή μορφή... Δεν αφυδατώνει τα χείλη και έχει καλή διάρκεια... 


Περνάμε στα προϊόντα περιποίησης που ξεχώρισα λίγο παραπάνω τον περασμένο μήνα... Χρησιμοποιώ σέρουμ εδώ και 4-5 χρόνια... Τα θεωρώ σημαντικό βήμα της ρουτίνας μου γιατί διαθέτουν τέτοια σύσταση που διεισδύει στο δέρμα και το προετοιμάζει για να δεχθεί την ενυδατική και το μακιγιάζ μου... Πραγματικά αγαπημένο μου είναι το Dragon's Blood Plumping Serum από τη Nip + Fab... Χαρίζει εντατική ενυδάτωση και αφήνει την επιδερμίδα νεανική και σφριγηλή... Μέσω του συνδρομητικού κουτιού της Look Fantastic είχα την τύχη να δοκιμάσω Rituals μια εταιρεία που αντλεί έμπνευση από τις αρχαίες παραδόσεις της Ασίας... Η κρέμα σώματος Ritual of Dao με λευκό λωτό εκτός από το ότι μυρίζει υπέροχα απορροφάται αμέσως χωρίς υπολείμματα... Νιώθεις το δέρμα σου να ξεδιψάει και να αποκτά όψη υγείας από την πρώτη χρήση... Τη συστήνω ανεπιφύλακτα... 

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του Οκτώβρη κορίτσια μου... Αφήστε μου σχόλια με τα δικά σας και εμείς θα τα πούμε σε επόμενο post...

XOXO
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...