About Me - Contact



Σας καλωσορίζω στον προσωπικό μου ιντερνετικό χώρο!! Είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει η δουλειά μου και ότι οι κόποι μου θα ανταμειφθούν... Πρώτα, όμως, πάμε να γνωριστούμε λίγο καλύτερα....

Γεια σας!! Είμαι η Χρυσάνθη, είμαι 24 ετών και είμαι κάτοικος Αθηνών... Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην όμορφη πόλη της Μυτιλήνης... 

Είμαι σχετικά νέα στο φαινόμενο του blogging... Πολλές βέβαια θα με γνωρίζετε από το online περιοδικό Cult Feel Magazine όπου και έγραφα ως beauty editor έως και πριν λίγο καιρό... Αποφάσισα, λοιπόν, να κάνω το μεγάλο βήμα και να αποκτήσω το δικό μου blog...


Θα αναρωτιέστε, όμως, γιατί beauty sins;;; Είναι η ομορφιά αμαρτία;;; Όχι απαραίτητα ;) όλοι ξέρουμε, ωστόσο, ότι τα αμαρτωλά πράγματα είναι και τα καλύτερα!!  Ελάτε μαζί μου σε έναν κόσμο γεμάτο θέματα ομορφιάς... Θα ανακαλύψουμε παρέα καινούργια προϊόντα, υπηρεσίες, τάσεις και θα ζήσουμε αξέχαστες εμπειρίες...

Επικοινωνήστε μαζί μου ελεύθερα για οποιαδήποτε πληροφορία ή συνεργασία... Όλες οι απόψεις θα είναι ειλικρινείς και αποτέλεσμα προσωπικής εμπειρίας και δοκιμής...
E-mail: tsioucg@windowslive.com
Instagram@chrisanthigatidou 
Twitter@mybeautysins
Fb Page: My Beauty Sins

Ανυπομονώ να μοιραστώ τις μικρές μου αμαρτίες μαζί σας!!! 

XOXO

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...