Christmas Haull #2 - All about Eyes/Face



Όχι ότι χρειάζεται να μας παρακαλέσουν για να βγούμε για ψώνια, ωστόσο, όταν πλησιάζουν οι γιορτές έχεις έναν παραπάνω λόγο... Χαρίζοντας ένα δώρο σε κάποιον άλλον δίνεις διπλή χαρά... Και στον παραλήπτη αλλά και σε εσένα που βλέπεις την ανυπομονησία και τον ενθουσιασμό του καθώς ανοίγει το πακέτο του... Γιατί, λοιπόν, να μη δώσεις τέτοια χαρά και στον εαυτό σου;; Δούλεψες σκληρά και είναι μια καλή ευκαιρία να ανταμειφθείς για τον κόπο σου!!

Ναι κάπως έτσι δικαιολογώ όοοοοολα τα δώρα που μου παίρνω κατά καιρούς... Έτσι και φέτος μετά από ατελείωτες εξορμήσεις στην αγορά έκανα και εγώ τις αγορές μου..... για ποιον άλλον;;; Τον εαυτό μου!! Στο δεύτερο μέρος του haul (διάβασε το πρώτο εδώ) θα σας δείξω ποια προϊόντα διάλεξα για τα μάτια και για το πρόσωπο... Ας τα δούμε!!


Εκτός από τα νέα προϊόντα που δοκιμάζω ως blogger έχω που λέτε και μια wish list στην οποία πολύ συχνά προσθέτω dream buys... Αγορές δηλαδή που πιθανότατα ποτέ δεν θα κάνω είτε γιατί το προϊόν δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα είτε γιατί είναι πάρα πολύ ακριβό... Κάπως έτσι σημείωσα και την παλέτα της TheBalm The Manizer Sisters όταν την πρωτοείδα σε ένα βίντεο στο youtube... Σκέφτηκα ότι είναι μεν πολύ καλή ιδέα να έχεις και τα τρία highlighter της εταιρείας σε μία παλέτα, ωστόσο, θα πότε θα έρθει και σε εμάς;;; Και με τι τιμή θα έρθει;;; Μπορείς να φανταστείς τη χαρά μου όταν έμαθα ότι επιτέλους θα είναι διαθέσιμη και σε ελληνικά μαγαζιά και e-shop καλλυντικών!! Δεν υπήρχε περίπτωση να μην την αποκτήσω... 

Επίσης, από τη Sleek Makeup παρήγγειλα τις παλέτες Storm και Garden of Eden... Έχουν και οι δύο όμορφους συνδυασμούς γήινων αποχρώσεων με αρκετή δόση χρώματος!! Εσείς απλά πείτε μου για ποια από τις δύο θέλετε να κάνω πρώτα review... 


Λίγο πριν τις γιορτές σας είχα δείξει στο instagram φωτογραφία με τα παραπάνω καλούδια... Πρόσφατα η εταιρεία Ingrid Cosmetics με "ακολούθησε" στα social media και ήμουν περίεργη να δοκιμάσω προϊόντα της... Ανακάλυψα τα τρία ρουζ και το foundation που βλέπετε... Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα καθώς περίμενα να σας τα δείξω (#beautysacrifices)!! Δεν είναι πολύ γλυκούλια;;; ^.^


Τα λόγια είναι περιττά... Σας είπα και στο πρώτο μέρος ότι η Note είναι αγαπημένη μάρκα και αξίζει περισσότερη προσοχή... Ψώνια χωρίς στάση σε ένα κατάστημα Δάφνης δεν γίνεται!! Μαζί μου ήρθαν δύο από τα terracotta ρουζ στις αποχρώσεις Pleasure και Sugar Sense, ένα απλό ρουζ το Sandy Pink και μια παλέτα με μοβ σκιές (#102) γιατί την πρώτη μου τη "δανείστηκε" η αδερφή μου (thanks sis)... 


Από το ηλεκτρονικό κατάστημα i-beauty.gr προμηθεύτηκα την πολυπόθητη παλέτα Comfort Zone της Wet n Wild... Επιτέλους οι τιμές έγιναν πιο λογικές και από 12€ την πήρα στη μισή τιμή!! Επίσης, μου έκλεισαν το μάτι δύο από τις πενταπλές παλέτες της Golden Rose στις αποχρώσεις Smokey Eyes και Nude Pink... 


Για το τέλος άφησα το καλύτερο πιστεύω... Αποφάσισα επιτέλους να δοκιμάσω τις πολυσυζητημένες παλέτες της W7 οι οποίες υποτίθεται ότι είναι dupes για τις Naked της Urban Decay... Χμμμ θα φανεί!! Στα χέρια μου κρατάω τις Lightly Toasted και In the Buff...  

Αυτές ήταν οι επιλογές μου φέτος για μάτια και πρόσωπο... Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τα παραπάνω;;; Τι θα θέλατε να δείτε σε review;;; Ραντεβού στο τρίτο και τελευταίο part που θα ανέβει σε λίγες μέρες.... 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...