Fave Nude Lipsticks (Winter 2016)

Τα ουδέτερα κραγιόν κλέβουν τις εντυπώσεις για ακόμη μία σεζόν και πρωταγωνιστούν σε ντεφιλέ και φωτογραφήσεις!! Τα nude χείλη έχουν γίνει θεσμός γιατί ταιριάζουν με όλα τα μακιγιάζ και φοριούνται κυριολεκτικά όλες τις ώρες... Τι καλύτερο, λοιπόν, από το να μοιραστούμε τα αγαπημένα μας ουδέτερα κραγιόν gloss?? Και οι δέκα επιλογές μου είναι εξαιρετικά οικονομικές και τις βρίσκεις παντού!! 


Ομολογουμένως, η Golden Rose έχει από τα καλύτερα κραγιόν όσον αφορά στις οικονομικές εταιρείες... Και η σειρά Velvet Matte και η Matte Lipstick Crayon είναι καταπληκτικές και περιέχουν τα περισσότερα λατρεμένα μου ουδέτερα.. Ας τα δούμε αναλυτικότερα... Συνήθως δεν φοράω ροδακινί ουδέτερα, ωστόσο το μοναδικό που θα χρησιμοποιήσω είναι το Νο.27 των Velvet Matte... Από τα crayons στην κορυφή μου βρίσκονται τα Νο.14 και Νο.18 τα οποία είναι και τα δύο ουδέτερα με καφέ υποτόνο... Λατρεία, επίσης, έχω στα Matte Lasting Lipstick της Seventeen και ειδικά στο Νο.4!! Έχει θερμή κόκκινη-καφέ βάση και είναι απλά καταπληκτικό...


Σειρά έχουν τα υγρά κραγιόν και τα gloss... Τα υγρά κραγιόν είναι λατρεία από πέρυσι και πιθανότατα έχω δοκιμάσει όποια εταιρεία έχει liquid lipstick στη συλλογή της... Είμαι εθισμένη σας λέω!!! Έχουν πολλά πλεονεκτήματα όπως αντοχή και ποικιλία χρωμάτων, ωστόσο, το ότι ξηραίνουν τα χείλη αποτρέπει τον καταναλωτή...


Επόμενη υπέρ - οικονομική η Beauty Line... Σαν έξυπνη ευκαιρία εκμεταλλεύτηκε τη φρενίτιδα των υγρών κραγιόν και κυκλοφόρησε τα Matte Lipgloss, μία ολοκληρωμένη σειρά ματ κραγιόν σε υγρή μορφή και κάπως έτσι εδραιώθηκε στην ελληνικά αγορά!! Έχω τα περισσότερα καθώς είναι πολύ βολικά για κάθε μέρα και διαρκούν πολύ στα χείλη... Αυτόν τον καιρό το Νο.500 έχει κατασκηνώσει στην τσάντα μου...


Στην ίδια οικογένεια ανήκουν και άλλα δύο αγαπημένα ουδέτερα... Το ένα είναι της εταιρείας Note και το δεύτερο της Lovely... Και τα δύο κολακεύουν το πρόσωπο και έχουν θερμή βάση... Μάλιστα αν δεν σου αρέσει το κραγιόν σου να στεγνώνει σε πλήρες ματ τότε τα Mattemoist της Note είναι φτιαγμένα για εσένα!!


Επόμενη επιλογή το Nude Love της Essence... Ένα πολύ ενυδατικό, ανοιχτό ροδακινί κραγιόν για κάθε μέρα... Η διάρκεια δεν είναι η καλύτερη αλλά παρόλα αυτά η απόχρωση αξίζει!! Ένα από τα λίγα gloss που χρησιμοποιώ είναι το Tiramisu της NYX από τη σειρά Butter Gloss... Σίγουρα τα ξέρετε όλες... Έχουν καταπληκτική φόρμουλα, δεν κολλάνε και μυρίζουν υπέροχα...


Last but not least, το Infinite Rose από τα Sephora... Αν με ρωτούσε κάποιος ποια είναι η αγαπημένη μου εταιρεία υγρών κραγιόν θα έλεγα τα συγκεκριμένα και της Kat Von D... Κρίμα που δεν έρχονται όλες οι αποχρώσεις :/ γιατί η φόρμουλα είναι πάρα πολύ καλή και διαρκούν πάνω από 10 ώρες στα χείλη!! Το Infinite Rose (No.5) έχει θερμή ροδακινί βάση και περιέχει shimmer χωρίς να είναι ενοχλητικό...


Αυτές ήταν οι αγαπημένες μου ουδέτερες επιλογές... Αν με πετύχεις έξω θα φοράω είτε ουδέτερο είτε σκούρο κραγιόν... Δεν είμαι τόσο φαν του κόκκινου ή του ζωηρού ροζ... Έχω περισσότερα από όσα θα έπρεπε (:P) και συνεχίζω να παίρνω κι άλλα χαχαχαχαχα...


Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο ουδέτερο αυτόν τον καιρό;;; Περιμένω τα σχόλια και τις εντυπώσεις σας!!

ΧΟΧΟ
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...