My Morning Skin Care Routine


Μία από τις αποφάσεις μου για το 2016 είναι το να μείνω σταθερή και πιστή σε μία πρωινή και βραδινή ρουτίνα περιποίησης και για το πρόσωπο και για το σώμα μου... Ενώ είμαι πρωινός τύπος τις περισσότερες φορές βαριέμαι (ναι θα έπρεπε να ντρέπομαι) να καθαρίσω όπως πρέπει το δέρμα μου...

Από την άλλη λόγω blogging μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα προϊόντα περιποίησης, τα οποία δυστυχώς μένουν ανεκμετάλλευτα στο ντουλάπι του μπάνιου μου!! Για αυτό συγκέντρωσα τα αγαπημένα μου και εκείνα που σχεδόν πάντα χρησιμοποιώ ή παίρνω μαζί μου στα ταξίδια μου και έφτιαξα το δικό μου πλάνο για καθημερινή ρουτίνα!! Χωρίς επιπλέον βήματα ή περίπλοκες διαδικασίες...
Σήμερα, λοιπόν, μοιράζομαι μαζί σας την καθημερινή μου πρωινή περιποίηση...


Το δέρμα μου ειδικά το χειμώνα είναι εξαιρετικά ευαίσθητο με ερυθρότητα κυρίως στην περιοχή των ζυγωματικών και στο πηγούνι... Επίσης, έχω μεικτή προς ξηρή επιδερμίδα με λιπαρότητα στη ζώνη Τ... Για αυτό το λόγο προσπαθώ να κάνω απολέπιση 2-3 φορές την εβδομάδα με ένα προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες του προσώπου μου... Εμπιστεύομαι απόλυτα το Skin Perfecting Face Polish της Organic Surge... Περιέχει φυσικούς κόκκους από κουκούτσια ελιάς που αφαιρούν σε βάθος ρύπους και κατάλοιπα μακιγιάζ καθώς επίσης καθαρίζουν τους πόρους μου... Σε συνδυασμό με τα καταπραϋντικά έλαια δενδρολίβανου, λεμονιού και χαμομηλιού το πρόσωπο μου νιώθει καθαρό, αναζωογονημένο και έτοιμο για να υποδεχθεί την ενυδατική μου...


Τις ημέρες που δεν κάνω απολέπιση χρησιμοποιώ κυρίως αφρώδη καθαριστικά γιατί μου φαίνονται αποτελεσματικότερα και δεν βαραίνουν το δέρμα μου... Ο αφρός Smooth Cleansing Foam της Erre Due κάνει αυτό ακριβώς που υπόσχεται... Είναι ιδανικός για το ευαίσθητο δέρμα μου και καθαρίζει απαλά χωρίς να απομακρύνει τα σημαντικά έλαια του προσώπου... Εμπλουτισμένος με εκχυλίσματα μπαμπού και αλόης αφήνει το δέρμα καθαρό και ελαφρώς ενυδατωμένο... Τέλος, να σου πω ότι είτε κάνω απολέπιση είτε απλό καθαρισμό χρησιμοποιώ πάντα το βουρτσάκι της Youth Lab... Κάνει τη δουλειά παιχνιδάκι και καθαρίζει όντως την επιδερμίδα σου!! 


Όσο μεγαλώνουμε το πρώτο πράγμα που συμβαίνει στο δέρμα μας είναι η ελάττωση παραγωγής κολλαγόνου και η δημιουργία ρυτίδων... Έχοντας ξηρό δέρμα, λοιπόν, πρέπει να το προσέχω λίγο παραπάνω καθώς δεν ενυδατώνεται από μόνο του όπως ένα λιπαρό... Για αυτό προτιμώ να επενδύω σε serum με εκχυλίσματα σαλιγκαριού... Είναι αποδεδειγμένα ότι διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου και δίνουν στην επιδερμίδα ελαστικότητα... Το συγκεκριμένο ήρθε σε ένα από τα Memebox και το ψάχνω μανιωδώς γιατί μου τελειώνει!! 


Το έχουμε πει και άλλες φορές!! Χαρούμενο δέρμα είναι το καλά ενυδατωμένο δέρμα... Είτε έχεις πολύ λιπαρό είτε πολύ ξηρό δέρμα πρέπει να το ενυδατώνεις σωστά... Η αφυδάτωση μπορεί να δημιουργήσει δυσχρωμίες, έλλειψη λάμψης και σημάδια γήρανσης!! Έχω δοκιμάσει άπειρες ενυδατικές γιατί είμαι πολύ περίεργη όταν πρέπει να διαλέξω... Θέλω λεπτή σύσταση που να μην τραβάει το δέρμα μου, δεν μου αρέσουν οι "βαριές" κρέμες γιατί μπλοκάρουν τους πόρους μου κλπ κλπ... Η Day Vitalizer της Janseen Cosmetics είναι μέσα στις 5 αγαπημένες μου... Έχει ελαφριά σύσταση και νιώθεις άμεσα ότι αναπληρώνει τα επίπεδα υγρασίας στο δέρμα σου!! Η επόμενη που θέλω να δοκιμάσω είναι η Moisturizing 24h Cream της Frezyderm...


Τελευταίο στάδιο της περιποίησης μου είναι φυσικά το ιαματικό νερό... Δεν υπάρχει μέρα ή εποχή που να μην το χρησιμοποιώ... Έχω πάντα μαζί μου ένα μικρότερο μπουκαλάκι στην τσάντα μου και ανανεώνω συχνά το πρόσωπο ή το μακιγιάζ!! Αν έχεις πολύ ξηρό δέρμα τότε σίγουρα θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος... Ψέκασε το πρόσωπο σου και αμέσως άπλωσε την ενυδατική σου... Θα εκπλαγείς!! Ο απόλυτος σύμμαχος μου είναι το Thermal Spring Water της La Roche Posay που έχει αντιοξειδωτικές δράσεις και ηρεμεί το ευαίσθητο δέρμα...

Άσχετα με το αν θα βαφτώ ή όχι αυτή είναι η ρουτίνα μου... Δεν συμπεριέλαβα κρέμα ματιών γιατί δεν έχω κάποια σταθερή... Ποια μου προτείνετε;;;  Εσείς ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε για την περιποίηση του προσώπου σας;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

ΧΟΧΟ
.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...