❤️ Αγαπημένα Μαρτίου 2016 ❤️


Λίγες μέρες πριν ο Μάρτης μας αφήσει μοιράζομαι τα αγαπημένα του μήνα με εσάς αγαπημένες μου... Τι μήνας!!! Ο καιρός μας τα χάλασε αρκετά, ωστόσο, από όσο φαίνεται η Άνοιξη μπήκε για τα καλά... Αυτό το μήνα ξεχώρισα παλιά και δοκιμασμένα προϊόντα επίσης, όμως, δοκίμασα νέα που με ενθουσίασαν... Ας τα δούμε λίγο αναλυτικότερα... 


Ξεκινώντας από τις μυρωδιές του Μάρτη περισσότερο από όλα τα αρώματα μου φόρεσα το Couture της Moschino... Ένας συνδυασμός εσπεριδοειδών, βανίλιας και κέδρου που θυμίζει λίγο καλοκαίρι, λίγο βροχή, λίγο κάτι τέλος πάντων που σε ταξιδεύει... Δυστυχώς η εταιρεία σταμάτησε την κυκλοφορία του όπως συμβαίνει με όλα τα ωραία (#κοινωνία_ένοχη) παρόλα αυτά το φοράω καθημερινά!! Τον τελευταίο καιρό έχω αποτραβηχτεί από το απόλυτα ματ τελείωμα στο πρόσωπο... Θεωρώ ότι η αλλαγή εποχής σηματοδοτεί το φρέσκο και το ανάλαφρο... Τι πιο ταιριαστό από ένα κρεμώδες ρουζ λοιπόν;;; Για αυτό εμπιστεύτηκα τα νέα ρουζ της Golden Rose στα οποία αφιέρωσα και λεπτομερές review... 


Από την ίδια εταιρεία φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει το υγρό κραγιόν στην απόχρωση Νο.5 και το eyeliner σε μαύρο χρώμα... Επίσης, δύο ακόμη ρουζ που ξεχώρισα ήταν το Coygirl και το Springsheen της MAC... Το πρώτο είναι μία πιο χειμερινή δαμασκηνί απόχρωση και το δεύτερο ένα ανοιχτό κοραλί με χρυσό shimmer... Επίσης, η πούδρα που κράτησε το μακιγιάζ μου στη θέση του ήταν η Matte Maker της Maybelline... Την έχω από το καλοκαίρι και κάνει αυτό ακριβώς που υπόσχεται!! 


Από θέμα σκιών οι παλέτες που χρησιμοποιήθηκαν πιο πολύ ήταν η In the Buff και η Lorac Pro... Τέλος, στα νύχια μου αυτό το μήνα "έπαιξαν" τα Νο.115 και 135 της Seventeen και το Pinky Swear από τη συλλογή της Color Club... 


Περνώντας στην περιποίηση προσώπου και σώματος σωτήρας τις κρύες μέρες ήταν η ενυδατική της Janssen Cosmetics... Έκανα σχολαστικό καθαρισμό με το νεράκι της La Roche Posay και απαλή απολέπιση με το scrub της Messinian Spa... Τέλος, περιποιήθηκα τα μαλλιά μου με το ενυδατικό λάδι της Kerastace... 


Αυτά ήταν τα αγαπημένα του Μάρτη κούκλες μου... Εσείς ποια προϊόντα λατρέψατε λίγο παραπάνω το μήνα που μας πέρασε;;; Περιμένω τα σχόλια σας και σας εύχομαι έναν όμορφο Απρίλη!!!! 

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...