Beauty Haul (October 2016)


Γεια σας κορίτσια μου!!! Μόλις προχθές πρόσεξα ότι έχω να ανεβάσω haul εδώ και αρκετό καιρό και αυτό όχι γιατί δεν κάνω αγορές (προς Θεού) απλά ο χρόνος μου πλέον είναι περιορισμένος και δεν έχω πάντα την ευχέρεια να βγάλω φωτογραφίες ή ακόμη και να γράψω!!! Έτοιμες ή όχι ξεκινάμε...
Σε μία από τις διαδικτυακές μου βόλτες παρατήρησα ότι το site της Makeup Revolution άλλαξε και πλέον "συστεγάζεται" μαζί με αυτό της Freedom Makeup, τη θυγατρική της δηλαδή... Αν και η ιστοσελίδα διαθέτει τα άπειρα καλλυντικά είχα περίπου στο νου μου τι ήθελα να δοκιμάσω...


Ομολογουμένως η συλλογή της Freedom δεν με συγκίνησε ποτέ για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ωστόσο, πριν από λίγο καιρό λανσάρισε μια νέα σειρά επαγγελματικών προϊόντων μακιγιάζ μεταξύ των οποία και μία μαγνητική παλέτα την οποία μπορείς να εξοπλίσεις με ρουζ, πούδρες λάμψης αλλά και μαγνητικές σκιές... Ε κάτι τέτοιο δε σε αφήνει ποτέ αδιάφορη... Για αρχή θα σου πω ότι διάλεξα δύο ρουζ και δύο highlighter... Περισσότερα σε ερχόμενο review...


Από την άλλη η Makeup Revolution έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον της Beauty κοινότητας αμέτρητες φορές όχι μόνο για τις οικονομικές της επιλογές αλλά και για την ποιότητα της... Η συλλογή της είναι τεράστια και διαθέτει dupes για πασίγνωστα προϊόντα πιο high end εταιρειών... Κάπως έτσι μπήκαν στη wish list μου οι "σοκολατένιες" παλέτες ακριβή dupes των Chocolate της Too Fcaed!!! Στο καλάθι μου προστέθηκαν η Salted Caramel και η Chocolate Love, οι οποίες θα συγκριθούν με τις αυθεντικές σε μελλοντικά Dupe Wars...


Τέλος, μαζί με τις παλέτες πρόσθεσα και δύο πινέλα της Makeup Revolution, το Ε103 που είναι το blending brush της εταιρείας και το F103 που είναι ένα πινέλο stippling... Μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!!!


Αυτές ήταν οι πιο πρόσφατες αγορές μου!!! Αν έχεις δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω άφησε μας τις εντυπώσεις σου στα σχόλια ^.^ Επίσης μην ξεχάσεις να μου πεις ποιο review θα ήθελες να δεις πρώτο...

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...