Getting Personal #1: You know you're a beauty blogger when.....


Το blogging με συναρπάζει... Το βλέπω σαν να μία συνεχή προσπάθεια του να γίνεις καλύτερος, να δίνεις συνεχώς περισσότερα και στη σελίδα σου και στους αναγνώστες σου αλλά και να κρατάς ισορροπίες... Από τότε που έγινα blogger πιάνω συχνά τον εαυτό μου να κάνει πράγματα που πιθανόν μόνο άλλοι/ες "συνάδελφοι" θα κατανοήσουν...
Σκέφτηκα, λοιπόν, να συγκεντρώσω όλα αυτά που ίσως κάνουν μόνο οι beauty bloggers... Είτε συμφωνήσετε είτε όχι σίγουρα θα σας κάνουν να γελάσετε!! Επίσης, σκεφτόμουν να το κάνω υπό μορφή tag... Να επισημάνω δηλαδή κάποια αγαπημένα μου blog και να γράψουν και εκείνες παρόμοιο άρθρο... Αφήστε μου σχόλιο αν σας ενδιαφέρει!! Ας ξεκινήσουμε......

Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι είσαι beauty blogger:

1. Όταν δε μπορείς να φύγεις από μαγαζί με καλλυντικά χωρίς να πάρεις έστω ένα κραγιόν ή μια σκιά (τι ψυχή έχει μόνο ένα;;; ^.^)

2. Όταν αλλάζεις το χρώμα των νυχιών σου κάθε δύο μέρες (guilty as charged)

3. Όταν κάθε φορά που φεύγεις από μαγαζί με καλλυντικά ή γράφεις κάποιο άρθρο τα χέρια σου μοιάζουν με πίνακα αφηρημένης τέχνης...

4. Όταν στο instagram παρακολουθείς περισσότερους λογαριασμούς μακιγιάζ αντί φίλων σου...

5. Όταν τα νέα μιας νέας κυκλοφορίας είναι ότι πιο συναρπαστικό έχεις ακούσει...

6. Όταν μπορείς να μαντέψεις τι κραγιόν φοράνε οι φίλες σου ή άγνωστες στο δρόμο (είναι ταλέντο μη νομίζεις ;) )

7. Όταν τα γειτονικά σου "καλλυντικάδικα" σε ξέρουν με το μικρό σου όνομα...

8. Όταν έχεις ξεχωριστό κουμπαρά για μελλοντικές κυκλοφορίες...

9. Όταν κουβαλάς τη wish list παντού μαζί σου (και είναι και μεγάλη)...

10. Όταν χρησιμοποιείς ταυτόχρονα τρεις μάσκαρα, 4 foundation και 2 oncealer (research purpose y'all)...


11. Όταν περνάς ατελείωτες ώρες τελειοποιώντας εκείνο το tutorial που είδες στο youtube...

12. Όταν κρατάς τη συσκευασία από προϊόντα που αγόρασες πριν δύο μήνες (και έχει το θράσος να τις ανεβάζεις και στο instagram)...

13. Όταν μέχρι και το αγόρι σου ξεχωρίζει πλέον τα κραγιόν της MAC μόνο από το swatch (#soproudofhim)...

14. Όταν έχεις το σημειωματάριο σου πάντα ετοιμοπόλεμο για νέες ιδέες...

15. Όταν η οργάνωση αποκτά καινούργιο νόημα για σένα και την τεράστια συλλογή σου...

16. Όταν δεν χρησιμοποιείς τίποτα πριν το φωτογραφίσεις...

17. Όταν βρίσκεις τρόπο να χρησιμοποιείς οποιοδήποτε αντικείμενο ως μέρος της φωτογράφησης σου...

18. Όταν περνάς ατελείωτα απογεύματα φωτογραφίζοντας τα καινούργια σου αποκτήματα...

19. Όταν μετά από ένα εξαντλητικό απόγευμα φωτογράφησης δεν σου αρέσει καμία φωτογραφία!!

20. Όταν πια δεν έχεις επιπλέον χώρο για περισσότερα καλλυντικά αλλά συνεχίζεις να ψωνίζεις (είναι η δουλειά μου οκ;;;)...


Ειλικρινά μπορώ να σκεφτώ άλλες χίλιες περιπτώσεις και συνήθειες που μου θυμίζουν ότι ίσως "παρά" είμαι beauty blogger, ωστόσο, είναι κάτι που επίσης μου αρέσει και με ευχαριστεί.... Χαίρομαι όταν μου ζητάνε τη συμβουλή μου φίλοι ή όταν από τον ενθουσιασμό μου για ένα καινούργιο προϊόν μιλάω σε όλους και προσπαθώ να τους πείσω πόσο πολύ το χρειάζονται...
Η σειρά σας να μου πείτε κάποιες συνήθειες που κατά τη γνώμη σας κάνουμε μόνο εμείς οι bloggers... Όποια θελήσει να γράψει ξεχωριστό άρθρο μην ξεχάσει να με κάνει tag στα social για να το διαβάσω και να το κοινοποιήσω ;)

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...